kleine beetjes oud bruin bloedverlies na 20 wk

A

Anoniem

Guest
Hai Meiden,

Korte voorstelronde... Ik ben Patricia, 27 jaar en nu 24 weken zwanger van ons eerste kindje. Na 6 iui pogingen zijn we gestopt, en een jaar later was ik spontaan zwanger! helemaal blij. Alles gaat goed, maar ik heb sinds een week of 4 soms licht oud bloedverlies. Inmiddels ben ik gister in het ziekenhuis bij de gyn geweest (op advies vk) en ben helemaal doorgelicht. Ze kunnen niks vinden, maar de gyn heeft me een week absolute bedrust voorgeschreven. Ik deed het al veel rustiger aan, maar nu mag ik ff helemala niks meer.

Wie herkent het bloedverlies? Tis echt niet veel, maar heel donderbruin.

groetjes,
Patries

heey

wat grappig ik heet ook patricia en ben ook 27 jaar
ben nu 31 weken zwanger

kan me nog herinnneren dat ik ook ergens tussen de 16 en 20 weken een keer een klein beetje bloed verloor zomaar ineens
waarschijnlijk omdat ik het te druk had op me werk
en een keer na sex
maar goed...
was bij mij maar 2 keer en heeeel erg weinig
en daarna eigenlijk nooit meer gehad

verloskundige zei ook dat ik me er echt niet druk over hoefde te maken en dat heel veel vrouwen in de zwangerschap wel een keer bloed verliezen

hopelijk stelt het bij jou ook niks voor en is het ook ineens weer weg

ohja wat ook nog toevallig is is dat wij ook dachten dat ik niet spontaan zwanger zou raken na bijna een jaar proberen en onderzoek te hebben gehad
zou ik eigenlijk met medicijnen gaan starten
en toen bleek ik ook ineens spontaan zwanger

succes xx

Ik heb toen ik ruim 21 weken zwanger was ook iets bloedverlies gehad.
De vk is een keertje bij me thuis geweest om naar het hartje van het kindje te luisteren en alles was goed.
Tot op de dag van vandaag weet ik nog steeds niet waar het bloed vandaan kwam.

Op dit moment ben ik 33 weken en 4 dagen zwanger, en ik voel me super.

Hoi,
Ik herken je situatie, ik zit met hetzelfde. Ik ben er een paar keer opgenomen voor geweest en had dan ook bedrust. Nu ben ik thuis, heb nog steeds regelmatig bloedverlies en moet rustig aan doen.
Bij mij is het ofwel een bijplacenta of het "slipje"   van de placenta dat voor de baarmoedermond ligt. Met 35 weken krijg ik een echo om te kijken of ik natuurlijk kan bevallen of een keizersnede krijg. Kindje groeit goed. Het schijnt ook niet gevaarlijk te zijn voor de baby.
Hoop dat je er iets aan hebt.
En s6 met stil zitten, valt niet mee....

Terug
Bovenaan