Kleine bloedingen of een miskraam? 4,5 week zwanger

<p>Hi allen! Ik ben op zoek naar een beetje geruststelling en/of ervaringen over verloop van een miskraam. </p><p>Op 25-10 heb ik een (licht) positieve zwangerschapstest gehad, heel blij maar toch ook meteen het gevoel dat er iets niet klopt. Gisterochtend was de test al een stuk duidelijker. Nu vanmorgen 27-10 leek de test even duidelijk als gisteren. Sinds zondag al een zeurend gevoel in mijn onderbuik. Gisteravond bruinverlies gehad en een beetje bloedverlies op de wc. Nu vandaag weer last van een opgezette buik en zeurend gevoel en na inspanning wat troebel donker bloedverlies, daarna weer bruin en vervolgens niks meer. Verloskundige al gebeld, zij zegt dat het niet klinkt als een miskraam aangezien het vanzelf weer ophoud. Mijn vraag is: zijn er ervaringen met miskramen die tussendoor even lijken te stoppen met bloeden? </p><p> </p>
 
Hoi!
Het klinkt voor mij niet als een miskraam. Het zou best een innestelingsbloeding kunnen zijn. Je test loopt op dus je hcg stijgt :) dat hij vandaag even donker is of lijkt als gisteren is volkomen normaal. Je hcg verdubbelt elke 2a3 dagen en het kan ook zijn dat je urine wat minder geconcentreerd was. Ik zou me nog geen zorgen maken :)
 
Dank je wel voor je reactie! 
Ik hoop dat het inderdaad een innestelingsbloeding is of een gesprongen ader o.i.d. Ik heb wel ook vanaf het weekend al een opgezette buik. Kan natuurlijk een kwaal zijn maar ik herken het niet van mijn vorige zwangerschap. 
Ik denk ik dat donderdag nogmaals ga testen in de hoop dat de test dan nog donkerder is en tot die tijd zit er niks anders op dat afwachten vrees ik. 
 
Wachten is vreselijk.ik kan alleen zeggen dat bij mijn miskraam er eerst bruin, maar toen helderrood bloed was (al was het niet veel) en constant een beetje. Een paar dagen later kwamen er krampen bij, zoals bij ongesteld zijn. De dagen erna nam het bloeden toe. Bruin bloed is dus volgens mij geen reden tot zorg. Hopelijk houdt het gewoon op!
 
Ik heb dat vorige maand ook gehad bevond met paard bruine afscheiding heel.wei of volgende dag helder rood bij elkaar 1 dag geduurd masr omdat ik hormonen slik en in de medische molen zit toch masr ziekenhuis gebeld en testen gedaan en die waren positief bloed zat ook hsg in dus vol goede moed naar de echo bleek er niks meer in de baarmoeder te zitten en was het bloed verlies een hele vroege miskraam en daar hoef je dus geen stolstels en erge krampen bij te hebben want ik had gevraagd hoe dat kon en ook omdat wij vroeg testen door de behandeling merk je dit. anders test je vaak nog niet en zie je dit  als menstruatie wil je niet ontmoedigen masr bij ons kwam die nogal rouw op ons dak omdat we er van uit gingen dat we in elk geval wat zouden zien ook al is het een leeg vruchtzakje en ook niet echt een mk geweest en na een mk test je een paar dagen ook nog positief want dat snapte ik ook niet 
 
Wat verdrietig Carolinerkj! Hopelijk ben je snel weer zwanger en gaat het dan goed! 
 
Dankjewel StephW voor je reactie. Ik bloed tot nu toe niet constant gelukkig, 't is meer bruin dan rood en vooral bij afvegen, maar dat afwachten is echt killing. Ik kan pas 19 november terecht voor een echo dus dat duurt nog ontzettend lang. 
 
Wat verdrietig Carolinerkj! Hopelijk ben je snel weer zwanger en gaat het dan goed! 
 
Dankjewel StephW voor je reactie. Ik bloed tot nu toe niet constant gelukkig, 't is meer bruin dan rood en vooral bij afvegen, maar dat afwachten is echt killing. Ik kan pas 19 november terecht voor een echo dus dat duurt nog ontzettend lang. 
 
Terug
Bovenaan