A
Anoniem
Guest
Pfffffff wat vermoeiend zeg. Tijn is al een week of 2 niet echt te genieten, veel huilen en overdag maar 2 keer een half uurtje slapen (met een beetje geluk 3 keer). Hij raakt natuurlijk oververmoeid en zo is de cirkel weer rond. Nu zijn we een paar dagen weg geweest en heb ik papa de leiding gegeven, zo waar ging het een stukje beter. Nu is hij dinsdagmiddag en gisteren de hele dag ziek geweest, gisteren ook veel geslapen. Gisterenavond nog een paracetamol (de eerste ooit) toen naar bed, maar hij werd elke 52 minuten (ja stipt!) wakker. Om 1 uur heb ik hem bij ons in bed gelegd, dit is eigenlijk tegen mijn principes, maar ja ik moest wat. Toen heeft hij redelijk geslapen, al werd hij nog steeds elk uur wakker, maar een aai over zijn bol en hij sliep weer, net als papa. Ik daarentegen had ongeveer 30 cm bed en de mannen sliepen rustig verder. Vanmorgen om 6 uur heb ik hem in zijn eigen bed gelegd en hij sliep tot 7.45. Vanmorgen heeft hij een kwartiertje geslapen en vanmiddag een half uur. En maar brullen he. Vanaf het moment dat hij wakker wordt tot een tijd daarna! Vanmiddag heb ik hem een tijdje laten liggen. Af en toe even kijken (elke 10 minuten) en wat drinken geven. Hij is nu rustig in de box aan het spelen, maar hij zal straks toch echt even naar bed moeten, aangezien hij met ruim 10 maanden toch niet maar met 45 minuten slaap op een dag toe kan! Hij niet alleen trouwens, mama ook niet....... Ik ben door de zwangerschap zo moe dat ik graag even zou willen liggen. Ach het zal wel weer over gaan, maar het is zo vervelend. Ook voor hem omdat hij zichzelf echt in de weg zit.
Iemand tips?
Groetjes Danielle (mv Tijn 26.09 en bijna 9 wkn zwanger)
Iemand tips?
Groetjes Danielle (mv Tijn 26.09 en bijna 9 wkn zwanger)