Kleine buik

Een zorgen om maken! Iedereen groeit anders. Mijn beste vriendin ging naar de 20-weken-echo in haar normale spijkerbroek, ik voelde me bij 15 weken al enorm. Zolang alles goed is bij de verloskundige, maakt de maat en vorm aan de buitenkant niets uit. En hoe graag je in het begin ook wilt dat het mooi zichtbaar is (en voor je gevoel misschien echter wordt); de laatste weken mét buik duren lang genoeg!

Geen zorgen! Ik had tot de bevalling een klein bescheiden buikje maar mijn kindje was niks niet te klein hoor! Die was gewoon 3100 gram en 49 cm dus niks aan de hand! Jouw buik zegt niks over hoe het daar binnen in gaat! Geen zorgen en anders deel het met jouw verloskundige!

Groetjes

Ik ben 37 weken zwanger en heb ook een klein buikje.. vk ook steeds verbaasd, extra echo’s gehad maar de kleine groeit goed op haar eigen curve en dat is het belangrijkste!
Vooral niet te druk over maken, we hebben allemaal een ander lichaam en dat zie je tijdens de zwangerschap maar al te goed!

Ik had bij m'n eerste zwangerschap ook heel lang een kleine buik. Werd er gek van dat sommige mensen na 20 week nog niet eens zagen dat ik zwanger was. En de mensen zeiden dan nou dat wordt dan een kleine baby zeker. Aan het einde van de zwangerschap had ik voor de termijn nog steeds een bescheiden buikje. Bij m'n laatste controle voor de bevalling zei de verloskundige dit wordt echt een kleintje. Nou prima toch als hij maar gezond is. Uiteindelijk was het een gezonde jongen van 3850 gram! De verloskundige was stomverbaasd en snapte niet waar ik hem al die tijd verstopt had. Ik ben van mezelf heel slank en heb goede buikspieren dus denk dat het daar door kwam.

Terug
Bovenaan