Kleine buik

Hallo allemaal,

Zijn er hier meer meiden met een kleine buik? Ik moet volgende week extra op controle komen, omdat mijn buik wat aan de kleine kant is. Mijn bloeddruk was ook gestegen dus nu moet ik het rustig aan doen. Ik heb helemaal niet het idee dat ik overdreven druk of moe ben.  Rustig doen  wordt ook een beetje lastig met een kleine van anderhalf maar ik ga het toch maar proberen.  

Hoe gaat het met jullie? Al aan het uitkijken naar je verlof?

Ha juf

Bij mij is het juist ongedraaid. Ik heb een redelijke dikke buik. Maar dat kan ook haast niet anders. Ik ben maar 1.58 en heb een kort bovenlijf in verhouding. Had vorige week een stagaire bij de vk en die had me haast weer op de kast. Met zo'n heerlijke uitdrukking van oei, ik vind je buik wel erg aan de grote kant, ik zal even je reguliere verloskundige erbij halen.
Die keek en zij zei dat het normaal is met zo'n klein lijfje en bij mijn zoon heb ik haar ook gehad en had ik dat probleem ook. Mijn zoon was net 7 pond en 50 cm. Dus niks geks dus.
Maar zo iemand die je eiegenlijk nog nooit hebt gezien, kan je mooi onzeker maken.

Ik merk wel dat mijn energiegehalte drastisch gedaald is. Als ik nu een uurtje iets in huis heb gedaan ben ik bek af. Heb dan ook mijn moeder ingeschakeld om binnenkort mijn huis te komen poetsen. Heerlijk alleen al het idee.

Ik hoop dat het bij jou allemaal goed gaat komen en dat je over een paar weken kan genieten van een mooie zoon of dochter.

Groetjes Yeppie

Eergisteren bij de vk geweest. Ze is hartstikke tevreden. M'n bloeddruk is perfect en m'n buik ligt precies op schema. Dus dat is wel fijn. Gelukkig is de kleine uk inmiddels iets gezakt waardoor ik minder last van hartkloppingen heb en ik weer wat beter kan eten. M'n eten zakte heel slecht. Maar de uk is nog niet ingedaald. Hij/zij ligt nu met het hoofdje tegen m'n bekken aan, dus is wel op de goede weg.

Ik voel me verder ook goed. Merk ook dat de energie achteruit gaat. Op de dagen dat ik alleen met mijn zoontje van 22 maanden ben, dan ga ik echt met m'n benen omhoog als hij zijn middagdutje doet. Dat heb ik echt nodig, anders red ik het niet de rest van de dag. Maar verder gaat het allemaal super, nog 7.5 dagen werken en dan verlof. Daar heb ik wel zin in!

Groetjes,
Leeuwtje

hoi hoi ook mijn buik is niet echt groot, had ook niet anders verwacht ik ben nu 32 weken zwanger van mijn tweede kindje,
ook mijn eerste was niet groot precies 2550.
Heb ook nu met 30 weken een extra groeiecho gehad  en deze keer zat de baby met de groei op de onderste lijn van het gemiddelde ach wij zijn allebei ook niet groot als het maar door blijft groeien.
Maar voor mijn gevoel is mijn buik de laatste week aardig gegroeid, ik moet misschien met 34 of 36 weken nog een extra groei echo laten maken.
En moest sowieso met 34 weken met verlof gaan maar dat was ik toch al van plan.
Dus na deze week nog 1 weekje werken, en dan verlof en rustiger aan doen.
fijne zwangerschap gewenst.

Terug
Bovenaan