kleine buik

even nog een vraagje, tja dat krijg je als je ff niet online bent geweest en veel aan de klus hahaha

hoe hard is jullie buik al gegeroied, sommige zeggen tegen mij, als je het niet weet kan het zelfs zo zijn dat ze denken die heeft teveel gegeten :-(

volgens mij ben ik nu ongeveer 3 kilo aangekomen (18 weken)

ben benieuwd naar jullie verhaaltjes

Hier is het wel echt goed te zien, maar dat ik nu echt al een grote buik heb, nee. Dat zal zeker wel weer komen, bij de eerste had ik een enorme toeter.
Ben er wel trots op, mijn groeiend buikje!
Vind trouwens niet dat bij een zwangere vrouw het kan lijken of die teveel gegeten heeft, je ziet toch wel echt het verschil hoor!
3 kilo is trouwens netjes!

Ik heb al best wel een buik (al zeg ik het zelf), maar nog bijna niets aangekomen! Misschien 1 kilo ofzo. Ben eerst afgevallen. Maar ik kan wel zien dat mijn benen dunner zijn dus daar is het af gegaan en het zit nu bij mijn buik erop haha! Nu de misselijkheid over is gaat mijn gewicht weer omhoog dus dat is een goed teken :)

Ik heb een behoorlijk buik als ik mijn omgeving mag geloven, maar ik ben eigenlijk niks aangekomen. Ben a.s. dinsdag 19 weken. Dus het is echt van de beeb haha
Kennisje van mij is 13 weken zwanger en daar zie je ook echt nog helemaal niks....
Komt wel! haha

Hier ook een behoorlijke buik..maarja dan zitten er ook 2 in en gaat het wat sneller allemaal..
Meiden ik hou nl echt mijn hart vast hoe mijn buik er uit ziet over 15 weekjes..pffff

Haha Marinde, daar ben ik ook wel benieuwd naar!!

Vandaag ben ik 19 weken zwanger en als ik m'n omgeving mag geloven lijk ik al verder, hoewel dat natuurlijk niet zo is. Hier ook 3kg aangekomen trouwens.

Hai,

Uhm nu is het wat minder qwa reacties daarover maar had ik voor 2 weken geleden ook.Toen zei een buurvrouw tegen me,ben je wel zwanger want lijkt nog niet veel,was ik wel van telleurgesteld haha.
Nu heb ik al een aardig buikje,dus nee nu niet meer hihi.

groetjes, nice

Terug
Bovenaan