kleine drinker

Vraagje aan jullie heeft iemand ervaring of herkent zich in het volgende verhaal.
Luna wil niet veel drinken in een x heb veel geprobeerd maar ze wil hooguit 80 cc drinken meer gaat er niet in.valt in slaap maar als ik haar wakker maak drukt ze der tongetje naar buiten en wil ze het gewoon niet,ze groeit wel goed maar lees bij sommige dat er al 150 cc ingaat, hier echt niet.Misschien omdat het een tenger poppie is maar toch..ze weegt vanaf haar geboorte 3690 gram en zit nu op 4200 gram.. ze is 5 weken oud morgen.

groetjes

Waarschijnlijk kont ze daardoor ook wat eerder en vaker
Maike drinkt niet meer dan 140
Lukt echt niet
Ook zij steekt haar tong ertussen
Kriebelen onder haar voetjes helpt dan ook niet meer

Ik denk het komt vanzelf ze groeit goed en ik overleg het de volgende keer wel met het CB

ik zal het morgen ook eens over leggen op het cb.mijn dochter wilt het liefst de fles nog om de 2en half uur.ik hou het dus nog steeds om de 3uur en ze is woensdag alweer 2mnd ze drinkt meest 110/120ccc en krijgt 6voedingen per dag.

Onze dochter van 4,5 jaar is geobren met 35weken en 6 dgn geboortegewicht 2640 toen we ze mee naar huis kregen was ze 2 kilo. Zij dronk nooit de flessen leeg, en dronk ook niet veel, we maakten ons eigen ook zorgen, maar ze groeide gewoon mee met het lijntje, ze was wel onder het gemiddelde, maar de lijn steeg gewoon mooi mee onder het gemiddelde. Ik zou me er neit te druk over maken, jullie dochtertje zal niet meer nodig hebben anders meld ze dr eigen wel. Maar het is nu gemakkelijk gezegd vanuit mijn kant, mocht je je zorgen maken kun je contact opnemen met consultatiebureau.

Ons zoontje is nu 2 weken en drinkt wel goed en veel, 6 keer 120cc. MAar soms laat ie ook wat staan en dan is het gewoon genoeg geweest.

Succes meid.

Terug
Bovenaan