Kleine gifbal

<p>Hallo mama's!</p><p>Onze dochter van 3 maanden kan zichzelf echt over der touren maken. En dan bedoel ik ook echt eng over der touren. Ze begint met jammeren gaat steeds meer huilen en maakt zichzelf uiteindelijk zo over de rooie dat ze gaat kokhalzen en er niet meer uitkomt.. Dit duurt dan 'n paar seconde (waarin ze vuurrood tot paars wordt). We blazen dan in haar gezicht dan schrikt ze en trekt 't bij. Uiteindelijk is ze zo van zichzelf geschrokken dat ze rustig wordt en kei moe is en in slaap valt. De hittepetit! Iemand nog meer ervaring mee? Het is telkens zo eng als ze dat doet!</p>
 
In 't begin wisten we 't niet.. Maar we hebben tegenwoordig 't idee omdat ze echt over vermoeid raakt en niet wil gaan slapen. Maar ik probeer echt alles al te doen, zodra ik signalen opmerk grijp ik in.. Maar ze slaapt overdag maar weinig.
 
Wat vervelend zeg! Onze 5 maanden oude dochter kan soms ook behoorlijk overstuur raken, maar gelukkig loopt ze niet rood/paars aan. Hier helpt het om haar dan te dragen door de kamer op de arm of door zachtjes in haar nek te blazen als ze zich in bed erg druk maakt. 
 
Wat vervelend zeg! Onze 5 maanden oude dochter kan soms ook behoorlijk overstuur raken, maar gelukkig loopt ze niet rood/paars aan. Hier helpt het om haar dan te dragen door de kamer op de arm of door zachtjes in haar nek te blazen als ze zich in bed erg druk maakt. 
 
Al eens geprobeerd om haar in te bakeren als ze moet gaan slapen? Sommige kindjes hebben echt behoefte aan geborgenheid. Heeft ze dot vanaf het begin? Schopt ze heel erg met dr beentjes als dat gebeurd of overstrekt ze zich juist? Misschien heeft ze last van krampjes? Die zijn rond de 6-8 weken het ergst
 
Terug
Bovenaan