Kleine Hamster!

A

Anoniem

Guest
Hoi,

De naam zegt het al, ik heb echt een kleine hamster, hij eet namelijk heel zijn bed op, de randen zijn helemaal kaal gevreten, elke dag vind ik wel een hand vol houtsnippers, in zijn bed, erlangs, op zijn pyama, gewoon stukken hout van 2-3-4cm die hij eraf bijt!
Het zal deels wel liggen aan tanden krijgen, maar volgens mij vind hij het ook gewoon leuk, hij is tenminste heel trots als hij zijn laatste knaagresultaat laat zien!
Doen jullie kids dit ook? Of andere rare dingen?

Gr MJ

haha hier nog zo een.
De box is helemaal kaal en het bedje heeft hij ook geprobeert maar is niet echt gelukt.
Mijn oudste deed dit ook alleen had die toen een zwart smeetijzeren bedje en zat dan van oor tot oor onder de zwarte verf.

Wat je wel zou kunnen doen is van dat b-tex halen (is eigenlijk om nagelbijten af te leren) en dat op de randen smeren.

Gr Lique

hahahah dat heb ik gelukkig niet
maar lijkt me wel gevaarlijk zo'm stukken hout in zijn bed?
en zonde van de dure spullen hihihi

kheb eerlijk gezegd geen idee hoe je dit op moet/kan lossen?
een ijzeren bedje voor je hamstertje aanschaffen misschien?

succes ermee
groettjes mamma van karlijn

hihihi die van jou bijt op materialen, die van mij bijt mij.

nee, nathalia heeft nog geen meubels aangevreten (gelukkig)

maar t lijkt me idd wel gevaarlijk. stukken hout van 2,3,4 cm. stel dat hij het in zn mond heeft.

bah, moet er niet aan denken.

heb ook eigenlijk geen idee wat je er aan kunt doen.

nou, succes ermee!

liefs, do

Hoi,

Ja idd..hihi,, de stukken zijn wel lang, maar gelukkig heel dun, hij spuugt ook allles meteen uit dan bestudeerd hij ze even en gaat weer verder!
Is misschien een idee van dat nagelbijt spul, maar dan moet ik zijn hele bed insmeren, gaat plakken denk ik..?!
Nu ja het bedje ziet niet meer uit, dat kan ik weggooien als hij naar een groter bed gaat!
En nu een metalen bedje kopen?? ziet dat er dadelijk net zo kaal uit zonder verf!!   zonde geld..haha

Gr MJ

Hoi hoi,

Ik hoor hier eigenlijk niet (zomer 2008 mama) maar lees graag mee...
Bij de Ikea kun je een soort plastic rails kopen die je zo op een bedje kan schuiven, speciaal tegen bijten. Ik heb er zelf zo een op mijn commode omdat ik er altijd met mijn riem tegen aan kom en dat ding al snel begon te slijten. Blijft goed zitten en is niet duur, een euro of drie, vier volgens mij.
Misschien is dat wat.

Groeten
Zeeuwsmeisje

Hoi,

We hadden hier ook een knagertje.. maar gelukkig is het wel minder geworden. Helemaal nu we die bijtranden van Ikea op het bedje gedaan hebben. Helaas is onze rand iets breder, maar met lintjes blijft het goed zitten. Daardoor heeft ze het wel afgeleerd. Vond het zo zonde van mijn meubels.
Liefs,
Karlien

Lachen eigenlijk toch? Alsof ze iets tekort komen, hahaha! De oudste vrat ook alles op, gelukkig kwam ie niet ver, maar overal ook inderdaad alle verf eraf geknaagd! Nina heeft er gelukkig geen last van nog. Die randen van de ikea vind ik een goede tip, ga ik zeker onthouden mocht Nina of nieuwe beeb zijn tanden willen scherpen aan het bed...

Kus, Marieke

Terug
Bovenaan