Kleine in stuit!

Hallo,

zoals de titel al zegt... Gisteren bij mijn controle (34 weken) voelde de verloskundige dat de baby verkeerd om ligt! Bij de vorige controle lag 'ie nog keurig met 't koppie naar beneden, maar nu dus niet meer.

Volgende week weer naar de VK en als ze nog steeds stuitligging voelt naar het ZH voor een echo en dan het besluit voor al dan niet een versie/stuitbevalling/keizersnee...

Iemand ervaring hiermee?
 
geen ervaring mee, ben zondag 34 weken en ons mannetje ligt steeds overdwars, ik hoop dat dat nog verandert, hihi! Hij schijnt ruimte genoeg te hebben, al voelt dat niet zo!

zal voor je duimen, dat de kleine zich nog draait!

Liefs Kirsten
 
Hoi,

Ben van het januariforum, maar beeb heeft hier tot 35 weken in de stuit gelegen. Is gelukkig zelf goed gaan liggen. (pijnlijk) Zakte tot afgelopen zondag ook nog wel eens overdwars maar is nu aan het indalen. Met het hoofdje naar beneden.

Succes!
 
Hier een nov2011 mama. Ik ben 21 november bevallen van een dochtertje. Zij lag in stuit en ik heb gekozen voor een vaginale stuitbevalling, wat prima is gegaan.

Als je vragen hebt stel ze gerust!
 
Hay meid,

Ik had hetzelfde maar heb vanmorgen te horen gekregen dat hij toch nog is gedraaid!!! Ik ben morgen 34 weken dus....................ze kunnen nog draaien hoor!!

Liefs xxxxxxxxxxxxxxxxx
 
Ja, mijn eerste lag ook tot 38 weken in een stuit, toen hebben ze hem gedraaid en gelukkig is hij daarna goed blijven liggen, en zelfs pas met 42 weken via een normale bevalling geboren.

Versie was niet fijn, maar niks vergeleken met de bevalling :)

Succes! xxx
 
Terug
Bovenaan