kleine inklapbare kinderwagen voor kia picanto

hallo.
ik heb een kia picanto. dus en hele kleine achterbak. ben op zoek naar een keine kinderwagen die daar dus inpast. ben nu zwanger van  de 2e dus de achterbank kan niet neergeklapt worden. weet iemand welke er in kan?

weet eigenlijk niet hoe groot de kofferbak is van een kia picanto, maar zelf heb ik een Toyota Starlet en daar krijg ik het (oude model) Quinny Freestyle 3XL in.
De banden moeten er dan wel af, maar dat is in klik en klaar....

Toen de 2e er was had ik de maxicosi voorin staan (tis een 3 deurs dus maxicosi achterin lukte niet echt), de oudste zat in de 'opvolgstoel' achterin en daar had ik ook de kinderwagenbak liggen.

Mensen verbaasden zich enorm wat er allemaal uit dat autootje kwam .

Als ik met iemand anders afsprak in de stad paste ook met gemak de buggy er nog wel in (zit maar 18 maand tussen de oudste 2).

Inmiddels hebben wij sinds november een 3e kindje en de kinderwagenbak krijg ik er niet meer bij.... maar 2 kids op de achterbank en 1 op de bijrijdersstoel en het onderstel achterin gaat allemaal.
Dus als ik met alledrie voor kleine dingen op pad ben dan blijft de jongste even in de cosi op het onderstel (doe ik niet teveel en te lang, maar soms moet je wel wat)

groetjes,
Marije

Hallo,

Wij hebben ook een kleine auto en mijn vriend is dol op geluid in de auto dus hij heeft een geluidsinstallatie erin.

We hebben nu de Quinny zapp gekocht en hier zetten we de maxicosi op en kunnen we later gebruiken als wandelwagen.

Deze is licht, wendbaar, makkelijk opklapbaar en zeer compact mee te nemen.

Misschien is dat wat?

hoi bianca,

je zusje Jolanda hier, grappig om jou hier te zien. ik dacht ik zoek even naar jouw vraagje op dit forum, zelf zit ik in het forum voor kinderen van 0-1 jaar. heb wat gevraagt over dat noro-virus.

heb je al een gescikte kinderwagen gevonden?

xxx Jolanda

Terug
Bovenaan