hallo mama's
ik zit met iets en wil graag even mijn verhaal kwijt en hoop op reacties
ik sta er voornamelijk alleen voor omdat mijn vriend veel werkt
we hebben een super leuke dochter echt een leuk kind ze is ruim 9 maanden slaapt goed is heel ondernemend
maar ook heel pittig echt temperamentvol dit vond ik voordat ik zelf moeder was heel leuk in kinderen van anderen en hoopte altijd dat mijn kind ook zo zou zijn
dat er echt wat in zat zeg maar
( ik ben gek op alle kinderen dus rustige kinderen vind ik ook erg leuk hoor)
i
k heb opleiding spw gedaan heb op kinderdagverblijf gewerkt ,
2 dagen in de week
maar nu ik zelf een ondernemend kindje heb irriteert me dat soms mateloos
ik kan niet ff snel haar luier verschonen want dan probeert ze al weer weg te kruipen
ook wil ze graag dat ik met haar speel dat ik mee kruip en hangt ze best aan mij ze kan ook heel leuk in de box spelen maar eerst huilt ze eerst even keihard
ik weet dat ze oorzaak en gevolg totaal niet snapt op die leeftijd maar toch heb ik soms de neiging om te zeggen ik zei het toch, ik weet het is maar een baby die snapt het nog niet
maar toch soms kan ik er gewoon niet meer tegen
daar komt ook bij dat ik geen vriendinnen met kinderen heb
eigenlijks helemaal geen goeie vriendin heb
geen sociaal leven heb sinds mijn zwangerschap
terwijl mijn vriend naast zijn drukke baan ook een groot sociaal leven heeft
ik ben bang dat ik op een gegeven moment over een grens ga en niet meer leuk tegen mijn kind ga doen
je ziet soms wel van die gehaaste moeders die alleen maar kunnen snauwen tegen hun kinderen, ik wil niet zo worden/zijn maar ik voel dat ik bijna tegen een grens aanzit hoe kan ik dit veranderen want nogmaals mijn kind is echt leuk ze is nooit vervelend in bijzijn van anderen ze zwaait altijd zo schattig en lief naar alles en iedereen maar ze is zo ondernemend ze doet me soms gewoon pijn en dan wil ik haar gewoon aan de kant zetten en ff tot tien tellen
laatst had ze een grote schram op mijn gezicht gemaakt ik zeg wel dat ze het niet mag doen duidelijk nee
maar eigenlijks zou ik haar op dat moment gewoon het liefst aan de kant zetten....
zijn er meer moeders die dit hebben want ik voel me heel onzeker worden hierin
groetjes
ik zit met iets en wil graag even mijn verhaal kwijt en hoop op reacties
ik sta er voornamelijk alleen voor omdat mijn vriend veel werkt
we hebben een super leuke dochter echt een leuk kind ze is ruim 9 maanden slaapt goed is heel ondernemend
maar ook heel pittig echt temperamentvol dit vond ik voordat ik zelf moeder was heel leuk in kinderen van anderen en hoopte altijd dat mijn kind ook zo zou zijn
dat er echt wat in zat zeg maar
( ik ben gek op alle kinderen dus rustige kinderen vind ik ook erg leuk hoor)
i
k heb opleiding spw gedaan heb op kinderdagverblijf gewerkt ,
2 dagen in de week
maar nu ik zelf een ondernemend kindje heb irriteert me dat soms mateloos
ik kan niet ff snel haar luier verschonen want dan probeert ze al weer weg te kruipen
ook wil ze graag dat ik met haar speel dat ik mee kruip en hangt ze best aan mij ze kan ook heel leuk in de box spelen maar eerst huilt ze eerst even keihard
ik weet dat ze oorzaak en gevolg totaal niet snapt op die leeftijd maar toch heb ik soms de neiging om te zeggen ik zei het toch, ik weet het is maar een baby die snapt het nog niet
maar toch soms kan ik er gewoon niet meer tegen
daar komt ook bij dat ik geen vriendinnen met kinderen heb
eigenlijks helemaal geen goeie vriendin heb
geen sociaal leven heb sinds mijn zwangerschap
terwijl mijn vriend naast zijn drukke baan ook een groot sociaal leven heeft
ik ben bang dat ik op een gegeven moment over een grens ga en niet meer leuk tegen mijn kind ga doen
je ziet soms wel van die gehaaste moeders die alleen maar kunnen snauwen tegen hun kinderen, ik wil niet zo worden/zijn maar ik voel dat ik bijna tegen een grens aanzit hoe kan ik dit veranderen want nogmaals mijn kind is echt leuk ze is nooit vervelend in bijzijn van anderen ze zwaait altijd zo schattig en lief naar alles en iedereen maar ze is zo ondernemend ze doet me soms gewoon pijn en dan wil ik haar gewoon aan de kant zetten en ff tot tien tellen
laatst had ze een grote schram op mijn gezicht gemaakt ik zeg wel dat ze het niet mag doen duidelijk nee
maar eigenlijks zou ik haar op dat moment gewoon het liefst aan de kant zetten....
zijn er meer moeders die dit hebben want ik voel me heel onzeker worden hierin
groetjes