kleine kadootjes

hallo allemaal,

wij hebben een aantal kado ideeen op een internet-verlanglijstje gezet  zodat we de kraamvisite kunnen doorgeven wat we graag willen hebben  als de mensen daarom vragen  dan verwijzen wij hun naar die site, erg handig lijkt ons.
Alleen, als ik nu de lijst eens goed bekijk valt wel op dat we behoorlijk wat 'duurdere' kado's vragen, alle babyspullen zijn ook best wel duur. Maar ik wil er ook wat kleinere kadootjes tussen zetten zodat het voor iedere portemonnee leuk blijft om iets te geven. Veel verder dan slabbetjes,  babyboekjes en rompertjes kom ik echter niet. Ik heb echt een gebrek aan inspiratie op het moment, kunnen jullie mij nog wat ideetjes meegeven wat echte leuk is om te vragen maar vooral ook leuk en handig om te krijgen???
Alvast bedankt!
Liefs, Amber

Hallo,

misschien is het een beetje raar, maar vraag om dingen die je nodig hebt : luiers, doekjes, enz...
Kleren in een bepaalde maat.

Of zoals wij vragen : cadeaubonnen.
Zo kan je zelf wat kopen. En dan kan het ook een bon zijn van bv kruidvat. kan je zelf luiers kopen.

Wij hebben geen site maar zetten een gedichtje op ons kaartje (gedicht gekregen van iemand op deze forum) :
Speelgoed, knuffels en kleren heeft ..(naam).. al meer dan genoeg,
Zou u het erg vinden als hij/zijn om een cadeaubon vroeg.
Maar ook luiers in alle maten
zal hij/zij zeker niet ongebruikt laten.

De een vindt het misschien stom vinden wat je vraagt, maar lieven een pak luiers dan dat ze iets kopen waar ik niets aan heb en weggeef/weggooi en nooit gebruik.

Veel succes

groetjes Jeanine

Misschien
- Aankleedkussen overtrekken? je hebt ze in allerlei kleuren
- Bordjes/bekers/ kommetjes voor als ze iets ouder zijn
- Speelgoed zoals puzzels, boekjes(wel of niet van plastic/karton), speelgoed voor in bad zoals een eendje ofzo of stapelbakjes/bekertjes
- handdoek met kapuchon
- Leuke gekleurde hydrofielluiers
- Leuke washandjes met print
enz enz
veel succes ermee!

wendy

Spuugdoekjes, slabbertjes, lepeltjes, diepvriesbakjes... kan je niet genoeg van hebben ;-)

Maar ook regelmatig nieuwe speentjes of heerlijk wat Natusan producten; liters top-to-toe wash zijn er door heen gegaan ;-)

verzorgingsproducten voor de baby of voor mama.
Muziekdoosje
fotoboekjes (zo'n kleintje voor in je tas....het zgn "pronkboekje"
Dromenvanger (van de hema)
Sokjes
Slofjes
Badspeelgoed
Boekjes
Blokken
iets lekkers voor papa & mama (chocola ofzo)
Een avondje of middagje oppas
Fotolijst
Pyama
slaapzakje

Er zal vast wel iets voor je bijzitten.

Groeten van Gea

Terug
Bovenaan