Kleine kattekop

Ha meiden,

Wie van jullie heeft er ook een klein kattig meisje:) ?
Wij hebben na 2 zoons nu dus een dochter, maar wat een klein bijdehandje zeg !!
In mijn omgeving zegt iedereen: ja, wat wil je, het is een meisje !
Tja...
Ik sta soms echt zo te kijken van : he ???
Ze zegt nog niet veel, maar snapt echt alles.
Als ze haar zin niet krijgt, zet ze het op een gillen en als je niet oppast, krijg je nog een mep ook.
Natuurlijk moet ze leren dat dat niet mag en is ze nog heel klein. Maar soms denk ik: lieve help, dat wordt nog wat.
Zijn er meer van deze kleine dames ??

Liefs. Sophie
PS ze kan ook heeeel lief zijn hoor...

Hahaha,

heel herkenbaaar..... Na een jongen nu een meisje, ik dacht dat mijn zoon soms driftig kon zijn, maar Bente slaat alles. Het is een kleine jaloerse kattekop.
Wanneer mijn oudste bij op schoot zit, komt zij razendsnel aangeschoven op haar billen om even duidelijk te maken dat zij bij mama wil.
Als ze iets niet wil eten, draait ze haar hoofd weg en zegt heel hard NEE. Daarbij haar handen gebruikend.... Ik dacht dat we nu onze handen vol hadden aan onze zoon van bijna 3, maar ik ben bang dat het over 1,5 jaar als Bente net zo oud is het nog veel erger wordt hahaha.

We zullen zien, want behalve een kleine kattekop is het ook een hele lieve schat!

Groetjes Danielle

Ik herken het ook wel. Ook zo slim als haar broer en delen onee daar beginnen we niet aan. En als ik mijn zin niet krijg gooi ik mezelf wel op de grond en huil ik wel. Als mij iets niet aanstaat kijk ik boos en geef ik een mep. Als zij later een man krijg die heeft niks te vertellen zie het nou al helemaal voor mij hihihi.
Soms heb ik ook wel medelijdn met milton die wil dan extra lief voor haar zijn dan heeft zij er geen zin in en krijgt milton een mep. Ze kunnen elkaar ook zo lief troosten en kusjes geven hihih. Ze kunnen niet met elkaar maar ook niet zonder elkaar .

groetjes lisette

hoi hoi,

Onze meid is ook een kleine kattekop. Je kunt het ondeugende aan haar gezicht aflezen en ik weet dus vaak van te voren al dat ze iets gaat uitspoken.
Als ze haar zin niet krijgt wordt ze boos en gaat huilend/gillend op de grond liggen. Gelukkig duurt dit altijd maar kort en is het daarna ook weer goed.
Wil ze haar eten niet meer en je let even niet op, dan ligt de hele inhoud van haar bord op de grond.

Maarja het hoort er allemaal bij. Ze is natuurlijk ook haar grenzen aan het bepalen. Wij hebben verder geen vergelijkingsmateriaal, want ze is onze eerste. Maar als ik mijn moeder af en toe hoor dan heeft ze toch wel veel van mij weg. Hahaha zo moeder zo dochter.

En ze mag dan af en toe een kleine eigenwijze kattenkop zijn. Ze is ook heel vaak heel erg lief hoor, een echt knuffelkont.

Groetjes Anne

Oh, ja, herkenbaar, hoor. Ook Leah is een echte felle tante. Wel heel schattig vaak, maar weet ook zo goed wat ze allemaal NIET wil, en kan dat ook erg goed duidelijk maken, haha. Wat wil je, als je 3 kids boven je hebt zitten die het liefst de hele dag met je op sjouw gaan....? Dan moet je wel assertief worden.... Ik heb hier 3 meiden en 1 jongen, dus ahum, dat wordt vast gezellig straks in de puberteit.....

Terug
Bovenaan