Kleine ligt nog niet vast genoeg bij het indalen

Vanmorgen veel pijn in mijn buik en erge krampen. Ik wist dat het geen weeen waren maar toch even de vk gebeld. Waar t op neer kwam is dat ik rustiger aan moet doen en dat de kleine meid nog niet vast ligt met haar hoofd en dus nog veel in mijn buik kan draaien en bewegen, dit zorgt dus ook voor extra pijn. Nu zei de vk dat als mijn vliezen breken ik moet liggen e niet meer mag lopen. Ik heb morgen weer controle bij de vk, ben nu 39.3 en vroeg me af of iemand hiermee bekend is.

xxx

Dat je moet gaan liggen, is omdat als je vliezen nu breken de navelstreng of een armpje oid naar buiten kan gaan hangen. Ik ben nu 40.3 en moet ook gaan liggen als t gebeurd. Sommige kindjes dalen pas in bij de bevalling zelf niks om je druk over te maken hoor. Succes bij de vk.

Hoi,
Hier hetzelfde, ben vandaag precies 38 week en nog niks ingedaald. Vk zei dat als mijn vliezen breken ik inderdaad beter kon gaan liggen, maar ik moest hierin niet overdrijven. Als het is de supermarkt gebeurd gewoon naar huis gaan zei ze, maar bijvoorbeeld geen trap meer lopen en thuis wel meteen gaan liggen.
Succes!

haha ja inderdaad als je niet thuis bent gewoon naar huis en dan gaan liggen en de vk bellen.

Wel nog een tip zorg dat je altijd een plastic zak (bijvoorbeeld van de ah) bij je hebt. Als je vliezen dan breken kun je die op de bekleding van de auto leggen zodat die niet helemaal nat wordt.

Terug
Bovenaan