kleine maat positiekleding, waar te krijgen?

A

Anoniem

Guest
hallo,
omdat ik nogal klein en dun ben kan ik nergens passende broeken vinden. als er al eens een broek in xs is dan is hij nog veel te wijd!
bij mijn vorige zwangerschap hebben we oude broeken van mij verknipt en daar stof voor in gezet zodat ik toch nog passende broeken had.
ik zou zo graag een echte passende positiebroek hebben. weet iemand waar ik die kan kopen?

hoi joke,

Ik heb vandaag bij de miss etam positiekleding gekocht in maat 36. zat perfect bij mij en in 1 broek een 3kwarts broek zit ook nog een elstiek in dat je met een knoopje kan stellen en die heb ik ook nog wat aan getrokken. en echt duur vond ik het ook niet. maar ook wij gaan mijn oude rokken en broeken verstellen omdat ik dun ben.
misschien heeft de H&M ook nog wat aangezien ze daar ook maatje 34 hebben.

mocht jij nog iets gevonden hebben dan hoor ik het graag want ook ik heb dat probleem!

Succes ester

Hoi, ik ben ook klein en niet dik!
Normaal koop ik altijd kleding bij esprit en daar heb je ook een leuke zwangerschapscollectie van! Maternity heet t.
Je kan t op de site gewoon betsellen. En ik hoorde van een vriendin dat ze een winkel van Esprit in Breda heeft gezien waar ze ook een zwangerschapscollectie hebben hangen.
Van mamalicious heb ik ook een leuke broek gekocht.
Ik woon in Delft en daar zit een winkel Mooi Mamam, waar ze een hele grote collectie hebben van dat merk en nog andere merken.
Verder heb ik leuke shirts gekocht bij Prenatal in XS, maar inderdaad, broeken zijn daar waardeloos!!
Succes!!
Groetjes Rosanne

Hai,

ik kocht mn broeken bij C&A, die gaan vanaf maat 34. Zijn wel wijder dan een normale maat 34 trouwens...
Ik had voor mn zwangerschap maat 36 en de maatjes 34 van C&A zaten mij als gegoten, tot het eind van mn zwangerschap aan toe.

Geniet van jullie zwangerschap!

Ukkie26, mama van Lise (02-04-08)

Hoi!!

Ik begrijp je vraag helemaal!!! Ik ben 1.68 en weeg normaal :) 62 kg. Ik heb dus maat m of 38...... Nu tijdens de zwangerschap zijn de kleren van maat 38 en m voor mij echt te groot!! Dus heb ik maatje s en 36 gekocht... nu ben ik bijna 37 weken zwanger en pas deze kleding nog..... en ik heb er een behoorlijke toeter op staan, maar ben niet breder geworden. Dus ik begrijp dat mensen met normaal s, er nu niet in kunnen!!! Succes met het kopen van kleding! Ik vind het een ramp!!!

Hoi Meiden

Hebben jullie al eens gekeken bij future mamma??
Dat is de enige plaats waar ik niet in een S pas.
Succes met zoeken

Groetjes Natalie

Terug
Bovenaan