Kleine maat zwangerschapsbroek

Weet iemand waar je zwangerschapsbroeken in een kleine maat kunt kopen?
Ik ben gisteren wezen shoppen maar kon niets vinden wat past. Maat 27 aan jeans van mamalicious zakt van mijn kont af. Geen gezicht.
Volgens de vrouw van de winkel ga ik het nog heel moeilijk krijgen om iets passends te vinden...
 
Ik heb een broek van mamalicious maat 26 en een broek van noppies maat 27 die valt iets kleiner maar zijn wel een stuk duurder.

Succes!
 
Idd bij de h&m vallen de broeken heel erg klein.
Ik heb daar een maat 38 of 40 van positiebroek terwijl ik normaal een 36 heb.
Dus dat zou je misschien nog kunnen proberen.
 
Ik heb een normale spijkerbroek ( erg stretch met elastiek in de taille) in een gewone winkel gekocht. Hij valt dan niet over mijn buik maar zit, omdat het zo'n soepele stof is en erg meegeeft, nog steeds fantastisch.( ben inmiddels 37 wk).

 
Ik heb inderdaad wel 1 broek van de h&m in maat 36. Die zit wel redelijk. Ik hoopte alleen op iets meer keuze ( de h&m hier is niet zo groot ). Dan gaan we maar op zoek naar jurkjes.
 
o meid had ik dat geweten ik heb ze een paar weken geleden weggegooid, toen ik ooit begon met zwanger zijn van de eerste had ik ook een kleine maat, ik ben begonnen met XS en eindigde met XL, ik heb alle maten broeken in de kast liggen. Helaas is het nu XL, maar begon deze zwangerschap met M.

Het kan nog veranderen in de zwangerschap. Maar wat de andere ook zeggen klopt het dat H&M best klein valt. Misschien pas je daar de XS wel van.

Succes met zoeken.
 
Terug
Bovenaan