Kleine mama's/je kindje niet kunnen pakken.

<p>Vandaag is de box en het bedje naar beneden gegaan van onze kleine van 11 maanden,omdat ze zich nu kan optrekken. Alleen kan ik er nu bijna niet meer bij om haar te pakken. Ik ben 1,50 m. Als ik haar pak hang in letterlijk op de railing van haar bedje of box. Hoe doen andere kleinere moeders dat? </p>

Vreselijk he! Wij hadden al lang geen box meer, maar bedje vond ik ook altijd vreselijk. Ik hing er dan maar overheen. Blij toen ze een peuterbed kreeg (ze was ruim anderhalf). Een krukje erbij zetten is ook weer zo wat, maar kan wel.

Hai, 
Ik herken je probleem ook. Ik ben 'slechts' 1.58 m.
Bij de box kan ik me niet zo herinneren dat ik dit probleem ook had, maar wij hebben (beide keren) de box redelijk op tijd weggehaald. 
Bij het bedje hang ik er soms gewoon overheen, benen de lucht in (wel een beetje pijnlijk bij je heupen helaas). Voor het oppakken vroeg ik of ze wilde gaan zitten of staan.
Het is helaas een beetje behelpen, maar net zoals alles... Het is een fase... ;) 
Succes ermee! 

Héél herkenbaar. Wij hebben de box en het bed pas omlaag gezet toen onze zoon echt ging stunten. Optrekken en rondjes lopen ging lang goed. Toen beiden omlaag gingen, heb ik hem aangeleerd om te gaan staan en ook zelf in bed te gaan liggen. 
Ongevraagde tip, misschien hebben jullie er nog wat aan: het tillen van je kind in een voorzitje op de fiets valt mij ook flink tegen. Ik ben 151 en ben inmiddels heel blij met het achterzitje! Daar mogen ze ook al snel in zitten. Veel sneller dan ik dacht.

Ik ben 1m60 en zeker nu ik weer zwanger ben, hier ook echt vervelend met de lage box. Iedere keer de rand in je maag, kan er dan gelukkig nog wel net bij als hij niet helemaal in de verste hoek ligt. We hebben inmiddels een box besteld met een deurtje. (Net zoiets als een traphekje.) Het ding zou ruim een week geleden geleverd moeten worden, maar helaas nog geen spoor van gezien, dus ik kan je nog niet vertellen of dat bevalt. 

Terug
Bovenaan