Kleine man ziek met dit weer

<p>hallo moeders, </p><p>Onze  kleine  man van 15 maanden is ziek. Koorts 38.8 slijm  in de keel  en verkouden... nu werkt  deze hitte ook niet  echt mee! Wat kan ik hem het beste  aan geven  in de nacht met slapen?</p><p>Xx</p>
 
Germ arme knul. Hij moet zijn warmte kwijt kunnen dus met deze temperaturen is dat qua kleding niet veel. Ik ben ook altijd geneigd om onze dochter dik in te pakken als ze koorts heeft. Maar het is beter voor ze als ze de warmte van de koorts goed kwijt kunnen. Op dit moment slaapt onze dochter overdag in haar luier met een muslin slaapzak en ‘s nachts met een lakentje erbij. Overdag staat een waaier aan ( niet gericht op haar bedje) en zodra we zelf gaan slapen zetten we deze uit. Ze heeft de slaapzak aan omdat ze erg beweeglijk kan zijn en dan met haar beentjes ‘klem’ komt te zitten tussen de bedspijlen. Heel veel beterschap voor jullie mannetje.
 
Lekker een zetpil geven en alleen een romper aan. Ik zie hierboven iets staan over Corona. Wij hebben van de week met RIVM en GGD aan de telefoon gehangen. Bij koorts in quarantaine en zodra de koorts gezakt is mogen jullie weer naar buiten. Testen hoeft bij die kleintjes (gelukkig) niet.
 
Ik heb mijn zoon van ongeveer dezelfde leeftijd in zn pamper liggen, en dan met de slaapzak over zijn schoudertjes en het ritsje alleen boven aan een klein beetje dicht, beentjes er uit. Je wordt creatief met dit weer ;-)
 
Dankjewel voor  jullie reacties.
Hij ligt lekker te slapen  met  een  zetpil en alleen  in zijn  romper.  Hopen  dat die goed slaapt... normaal  slaapt die in een slaapzak 
 
Terug
Bovenaan