kleine meid helemaal uit haar doen

zo pfff even een kleine pauze, ben druk aan het verhuizen, nou ja het huis leeg en schoon maken op het moment. aanstaande donderdag moeten we de sleutel afgeven.
we slapen sinds afgelopen zondag in het nieuwe huis, maar elounda is helemaal uit haar doen. het is ook wel heel vreemd voor haar, we wonen nu namelijk in het huis van opa en oma en zij wonen er op het moment ook nog (tja het nieuwe huis is nog niet helemaal af dus zitten we tot de herfstvakantie waarschijnlijk samen in het huis).
haar spullen zijn meteen allemaal over gegaan, maar ze wou zondag echt niet slapen het klopte volgens haar gewoon niet, pas toen ze had gezien dat het bed van papa en mama ook daar was en een paar van onze spullen kwam ze een beetje tot rust. dinsdag had ze zich zelfs zo druk gemaakt dat ze 40 graden koorts had. langzaam aan komt ze een beetje tot rust en vind ze haar draai
ben benieuwd hoe het dan gaat als straks opa en oma weg gaan naar het nieuwe huis.
nou ik ga maar weer verder hihihi anders heb ik zo geen zin meer.

groetjes linda

Hoi Linda,

Ik weet niet of jullie dat al doen hoor, maar wij vertellen Myrthe altijd alles.
Ook als we gaan logeren met ons drietjes dan laat ik haar zien waar zij slaapt en waar papa en mama slapen.
Als ze alleen ergens logeert dan vertel ik haar altijd dat papa en mama haar morgen komen ophalen.
Dit doen we eigenlijk al vanaf haar geboorte. Veel mensen zeggen dat kinderen nog niet veel begrijpen, maar ik was het een keer vergeten en toen sliep Myrthe veel slechter!
Dit doen we overigens ook met andere zaken, zoals kdv en uitstapjes. En ook straks met de operatie.
Nogmaals misschien doen jullie dat al, dan beschouw je dit maar als niet gelezen haha!
Heel veel sterkte

Liefs Irene

hoi irene,
goeie tip, maar doen wij ook altijd. maar het is nu vooral raar voor haar, omdat dit eigenlijk het huis van opa en oma is en daar slaapt ze wel eens een nachtje maar nu gaan we er echt wonen. op het moment staan alleen ook nog alle spullen van opa en oma daar en een beetje onze spullen. (palhuis van malle pietje whahaha)

Gewoon het normale schema aanhouden, dan went ze zo snel mogelijk. Het is net als op vakantie gaan, dan is ook alles anders. Maar ze zal er vast aan wennen. En zelf nu ook rustig aan doen. Met verhuizen heb je snel stress en dat zal ze ook merken.
Succes de komende tijd. Ik hoop dat ze snel weer gewend is.

Wij gingen op vakantie in een huisje, daar was alles anders dan thuis, na een week ging het slapen wat beter, twee dagen voordat we weer naar huis gingen was het goed (we waren er twee weken). Ik hoop dat ze snel haar draai vindt in jullie nieuwe huis!

Terug
Bovenaan