kleine meid helemaal uit haar doen

zo pfff even een kleine pauze, ben druk aan het verhuizen, nou ja het huis leeg en schoon maken op het moment. aanstaande donderdag moeten we de sleutel afgeven.
we slapen sinds afgelopen zondag in het nieuwe huis, maar elounda is helemaal uit haar doen. het is ook wel heel vreemd voor haar, we wonen nu namelijk in het huis van opa en oma en zij wonen er op het moment ook nog (tja het nieuwe huis is nog niet helemaal af dus zitten we tot de herfstvakantie waarschijnlijk samen in het huis).
haar spullen zijn meteen allemaal over gegaan, maar ze wou zondag echt niet slapen het klopte volgens haar gewoon niet, pas toen ze had gezien dat het bed van papa en mama ook daar was en een paar van onze spullen kwam ze een beetje tot rust. dinsdag had ze zich zelfs zo druk gemaakt dat ze 40 graden koorts had. langzaam aan komt ze een beetje tot rust en vind ze haar draai
ben benieuwd hoe het dan gaat als straks opa en oma weg gaan naar het nieuwe huis.
nou ik ga maar weer verder hihihi anders heb ik zo geen zin meer.

groetjes linda

Hoi Linda,

Hoe gaat het nu? Is Elounda al wat meer aan de situatie gewend?

Ons mannetje zou dat denk ik ook niet echt snappen, hij begint slaat altijd enthousiaste kreten als we de straat van opa en oma inrijden, zo blij, maar pakt zelf z'n jas als we zeggen dat we naar huis gaan.

Dus ja, ik zou er niet vreemd van op kijken, heeft tijd nodig en dan komt dat wel goed. Maar ik was even benieuwd.

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan