Kleine meid kon los zitten nu verrekt het ze het

Hallo,

Mijn dochter van 9 maanden kon een week lang zelf los zitten (ze gaat nog niet zelf zitten) En zo zittend spelen.
Nu verrekt ze het ze strekt dan haar benen en gaat dus niet zitten maar wil liggen of wil staan.

Komt dit weer terug???
En zijn jullie hier bekend mee?
In de autostoel op de fiets en gewoon in de Stokke zit ze prima en met vol plezier.

Ik maak me best zorgen of is dit onterecht?
 
Hoi,

Dit is normaal hoor, en het komt vanzelf weer terug. Mijn dochter ging zittend kruipen. ipv op handen en knieën ging ze kontschuiven. Na een paar weken ging ze vanzelf gewoon kruipen. Nu loopt ze en kruipt ze bijna niet meer. Het is gewoon een fase. Mocht je het echt niet vertrouwen kun je altijd even met het cb contact opnemen.
Succes!!
 
Oh ja, heel herkenbaar!
Zo zette onze dochter 14 dagen geleden haar eerste stapjes los, ze heeft het een paar dagen gedaan en daarna wilde ze het ineens niet meer, ze vertikte het gewoon! Pas sinds een paar dagen is ze weer te motiveren tot een spelletje waarbij ze een paar stapjes los zet.
En met zitten ging het precies zo en met omrollen ook. Mijn ervaring is dat ze iets doen, dan ineens even niet meer en dan daarna doen ze het ineens goed/langer/steviger/beter/etc. Alsof ze dan nu vlak voor een sprongetje zitten.
 
Hallo,

Ja het is wat die kleine donderstenen! Ze bedeuvelen je waar je bij staat.
Zo wil ze snachts altijd de speen. Terwijl ze die voor het slapen zelf in kan doen. Haha.

Nou wacht ik maar af tot onze dochter weer wil zitten. Na jullie reactie's weet ik dat het goed komt.
thx!!

Liefs Mich
 
Terug
Bovenaan