Kleine meisjes worden ook groot

A

Anoniem

Guest
Zelfs hele kleine meisjes worden groot! Volgens mij is Naomi wel een van de jongsten en kleinsten van dit forum; ze is net  7 maand en ze paste altijd nog prima in de kinderwagen. Maar heb nu toch gisteravond de bak er maar af gehaald en de wandelwagen erin gezet. Ze vulde 'm inmiddels bijna helemaal en kwam steeds met d'r koppie omhoog om rond te  kijken; ze wil gewoon kijken wat er rondom haar heen gebeurd en waar dat geluid vandaan komt. En als we volgende week op vakantie gaan, is het ook wel handig als die bak niet meer mee hoeft. Vanmorgen hebben we onze eerste rit gemaakt. Nou, ik vind er niks aan... Ik zie haar niet eens meer. Kon dus ook niet zien of zij er van genoot.  En bij ons model kan de wandelwageninzet er helaas ook niet andersom ingezet worden. Maar ja, kleine meisjes worden ook groot. Weer een fase afgesloten. (hoezo weemoedig?)

Wilmi

Herkenbaar! Isis is 8 maanden en zat met 6,5 ook uit de bak en in de wandelwgen, wij hebben ook zo'n model dat ze van je af zit. Vond ik ook erg jammer, dat je haar gezichtje niet meer ziet. Maar aan de andere kant, ze was er aan toe, lekker beetje de omgeving in haar opnemen, nu draait ze haar hoofdje wel eens om, even kijken of mama er nog is, geef haar ook regelmatig kusje op haar bolletje,
x Esther

Hoi,

De mama's vinden het dan wel niet zo leuk (hier ook hoor!)
maar de kindjes genieten er volop van!! hier tenminste wel... ze is volgens mij blij dat ze niet meer (verplicht) naar die oude rot kop van haar moeder hoeft te kijken
Ze is GEK van de vogeltjes, bloemetjes, takjes.... alles komt met een ohhhh... en ahhhhh... en wijzen.. hahaha... echt leuk!!

groetjes Debby mv B'Elanna

oh ja... en over 3 dagen wordt ze 10 maanden..... snif..snif.... TIME FLIEEEEEEEES!!!!

Ik had al vrij snel de wandelwagen erop en ook hier de versie van mama af.
Chloë vond de bak echt niks en ik liep dan ook vaak met een huilend kind te wandelen; niet echt gezellig.
Wat een verademing toen ze in de wandelwagen mocht; ze vond en vind het prachtig!
Sinds kort kan ze ook echt zitten erin en heb ik hem helemaal recht staan. Ze zit heel de weg te kletsen en houdt heel trots haar parasol vast. Zo grappig om te zien.
Sil

Terug
Bovenaan