kleine ontdekkingsreiziger

A

Anoniem

Guest
Hiya mommas,

'T was ineens veel te stil in de keuken vanochtend........

Betrapt!

Max wat doe je???

Huh ikke?!

Owww zie ineens dat het kastdeurtje behoorlijk smerig is aan de binnenkant hahaha, niet op letten dames!

Ajuus, ilja

Haha, lachen hè, die kleine ontdekkingsreizigers!

Ik vond Stijn laatst onder de toiletpot ... over vies gesproken, haha. Die deurtjes vallen wel mee...

Hihi, da's nog eens grappig. Hij zal het deurtje maar dichtdoen. Dan weet je helemaal niet meer hoe je het hebt.

Groetjes,
Nelly.

Hihi, hij pas er ook precies in! Grappig hoor!

Ik vind zijn pakjes altijd zo leuk, die vind je hier in nederland niet meer in deze maat (ik denk maat 80?) En die slab, dat is/word zijn handelskenmerk! hihi!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Wat een heerlijk eigenwijsje is het toch! Mooi verstopplekje..deurtje dicht........!!!

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

wat kijkt ie heerlijk betrapt!
thomas heeft het ook ontdekt, aan de ne kant wel gezellig, maar aan de andere kant een teken dat er echt veiligheids-dingen op moeten op sommige kastjes!

-X_ Marieke

Hiya mommas,

Ja Marieke inderdaad tijd voor die veiligheidsdingen (dit is een kastje waar ie van mij wel in mag, alleen maar plastic bekers en trommeltjes etc) Op de rest van de kastjes heb ik tot bloedens toe die veiligheidsdingen erop geschroeft. (haha stak mezelf in mijn duim met een schroevendraaier, vraag me niet hoe) En Ellen, dat zijn van die footsie pyamaatjes die hebben ze daar maar tot een bepaalde maat? (haha je kunt ze hier zelfs voor volwassene krijgen, compleet met een "deurtje" aan de achterkant zodat je midden in de nacht het hele ding niet uit hoeft te doen als je naar de wc moet) Ze zijn eigenlijk bedoelt voor winter weer, maar aangezien we hier de airco behoorlijk koud hebben staan slaapt Max er nu ook in....zonder deken dan wel. oh en ook zonder slab, hahaha die heeft ie al bijna 24 uur om.

Ajuus, ilja

Wij zijn sinds gisteren druk aan het neuzen wat we willen met de kastjes! En we willen ook eigenlijk alleen maar het Gifkastje goed afsluiten! Rest maakt me niet zo veel uit als het per ongeluk gesloopt word of er mee wordt gespeeld, net als jij eigenlijk!

en inderdaad; HOE?????

En ik zie al helemaal een volwassene in de winterkou van NY, (ik ken ém!) naar zijn toilet stiefelen in zijn mega luierpak en dan zijn achterkant los peuteren, hahahaha!

-X- Marieke

Terug
Bovenaan