Kleine slaapkop

Hoi dames,
ik moet jullie even jaloers maken hoor!
Ik heb hier zo een kleine slaapkop dat is gewoon niet normaal, ze ligt nu nog in bed. Gisteravond is ze om 20:00u naar bed gegaan.
De laatste 2 weken (ik ben vrij) is ze al steeds vrij laat wakker, zo rond 09:00u / 09:30u. En dan slaapt ze 's middags ook zeker nog 2 uur. Ik denk dat het door het weer komt ofzo.
Sorry voor de moeders met kindjes die niet zo lekker slapen. (las net een ander topic)
Maar ik lees ook van anderen dat hun kleintjes helemaal niet meer slapen 's middags, hoe laat worden die dan wakker en hoe laat gaan die 's avonds dan naar bed? Als Daniëlle niet slaapt 's middags wordt ze echt chagerijnig!

Groetjes van Sonja

Hoi Sonja,

Ben jaloeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat topic van een slechtslapend kind is van mij.
Sven slaapt al regelmatig niet meer 's middags omdat hij anders 's nachts geen oog meer dicht doet.
Sven wordt dan rond 7:00 uur wakker en gaat 's avonds rond 19:30 naar bed.
Als hij 's middags niet slaapt, leg ik hem wel nog op bed met een boekje of zo. Dan heeft hij toch even een rustmoment.
Hij wordt meestal rond 17:00 uur ook wel moe en baldadig maar dan bijten we even door tot 19:00 uur als hij in bad gaat.

Groetjes,
Maike

Heerlijk!!!

Mijn zonen slapen ook goed hoor, alleen is de oudste tussen 5.00 en 5.30 uur wakker. Maar we zijn er eigenlijk aan gewend geraakt en gaan eerder naar bed, zodat we onz uurtjes wel halen.
Maar een keer tot 9.00 uur blijven liggen, lijkt me heerlijk.

Mijn Eline slaapt ook zo lekker. Ze gaat om half acht naar bed, en word pas rond kwart voor negen, negen uur wakker. Buiten de vakanties word ze wel eerder wakker, omdat wij dan al aan het rommelen zijn in huis. De oudste blijft nu soms tot 10 uur in zijn bed liggen. Eline slaapt nog zeker drie uur tussen de middag.

oooohhhhh dat lijkt me heerlijk om sochtends een keer zolang in bed te kunnen liggen! Alice slaapt ook smiddags niet meer omdat ze dat echt niet meer wil en we meer moe werden van het proberen naar bed te brengen dan van een kind dat geen middagslaapje doet ookal is ze wel eens chagarijnig aan het einde van de dag.
Ze ligt savonds meestal voor 7 uur op bed en komt er sochtends om 8 uur ongeveer weer uit dus wat dat betreft ook best lang! Ik zal niet klagen!

Groetjes en geniet ervan! Alberdien

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

jaloers
hihi, nee hoor, Gijs gaat nu meestal goed! Alleen komt Feline er steeds bij liggen rond 12/1 uur in de nacht. Gelukkig slaapt ze meestal tot 7 uur.
Tussen de middag al een hele tijd niet meer helaas.
Maar geniet lekker van je slaapkop!

liefs Maris

Jesse heeft een hele tijd gehad dat hij om 7 uur wakker was, dat vind ik al heel vroeg. Maar eigenlijk een hele mooie tijd.
Toen hij ziek was vorige week zat ik al om half 3 s'nachts beneden.
Maar nu is het tussen 10 en half 11!!! dat komt nu heel goed uit, want ik heb nacht dienst.

Gr Linda

Terug
Bovenaan