kleine smalle voet, wie heeft er tips

Hallo,

ik heb even een vraagje. Bente is nu 14 maanden en ik ben eigenlijk op zoek naar schoentjes voor haar. Of in ieder geval iets wat er een beetje als schoen uitziet. Ze loopt en staat nog niet dus het is meer voor de leukigheid. Ik heb al veel rondgekeken, maar ze heeft zo'n kleine, smalle voet dat ik nog niks passends heb gevonden. Ze heeft nu altijd nog haar zootjes aan, maat m, maar die zijn nog veels te groot, zelfs s past nog. Ik heb al bij de Hema die leren slofjes gepast die er uitzien als schoentjes maar 56/62 is net te klein en 68/74 is nog veels te groot :s
Zaterdag ben ik bij Villa Happ geweest, die hadden 50 % korting en daar hebben ze van Oxy hele leuke schoentjes, maar ook dat was nog veels te groot. Ook in schoenwinkels heb ik nog niet eerder zulke kleine schoentjes gevonden.
Van de zomer gaan we naar Spanje, ik weet dat ze daar kleine voeten hebben, misschien de kinderen ook en zijn er dus hele kleine "gewone" schoentjes?
Het is dus maar goed dat ze ze nog niet echt nodig heeft want dan zouden we een probleem hebben.
Zijn er nog meer kindjes met zulke kleine voetjes?
Misschien een grappige vergelijking, broer Tijn liep al lang met 14 maanden en had toen maat 22!

Groetjes danielle, mv Bente (13.03.08) en Tijn (26.09.06)

Hoi Danielle,

Wij hebben enige tijd terug voor onze dochter slofjes van babypaws besteld via internet. Eerst hadden we andere, maar die waren erg breed.
Omdat ze sinds een week of wat echt losloopt, zijn we afgelopen weekend naar een schoenwinkel geweest om echte schoenen te kopen. Eerst heeft ze nog een tussenvariant (wel iets steviger en met flexibel rubber aan de onderkant) aangehad, deze waren volgens mij van shoesme, zaten ook erg mooi, maar ze liep net zo goed weg op de echte schoenen, dat we daar toch voor gekozen hebben.

Erg leuk allemaal, maar kinderschoenen zijn een dure hobby .

Succes!

Karin

Hoi Karin,

ik heb gelijk even gezocht op internet! Die babypaws zijn errug leuk!! Die ga ik denk ik bestellen. Die anderen zagen er ook erg leuk uit, ze beginnen alleen pas vanaf maat 19 en Bente heeft pas maat 16! Dus die voetjes moeten nog even flink groeien hahaha.

Groetjes Danielle

ze verkopen bij de v&d en bij de zeeman ook kleine schoentjes,echte babyschoentjes nog.

Is wel lastig als ze zulke kleine voetjes heeft.
Mijn zoontje van 21 maanden was met maatje 18 geboren.

Die had met zijn eerste verjaardag al maatje 23.
Nu is hij inmiddels 21 maanden en heeft schoenmaat 26.
Maar hij is ook erg groot voor zijn leeftijd(96 cm lang bij 16,9 kilo)

Ik zou zeggen gewoon eens langs de zeeman of v&d gaan,wie weet slaag je daar wel voor je dochtertje.
Veel suc6.

groetjes Bianca

Ja   dat is idd lastig, Djamila is nu bijna 15 maanden en heeft nu maat 20 eigenlijk 19,5 vandaag een paar gympies gekocht maat 21 ik heb haar wel ff door de winkel laten lopen om te kijken of haar voet van achter niet uitkomt maar dat was niet zo mevrouwtje ging meteen rennen door de winkel heb ze toch gekocht want dan kan ze langer mee.

Groetjes,
Vanesca

Ps bij V&D hebben ze wel leuke schoentjes en kleinere maten.

Terug
Bovenaan