Kleine stolsels zwanger

<p>heey allen, </p><p>ik ben anderhalve week geleden erachter gekomen dat zwanger was . CB gaf 3+ aan( dus ik denk dat dit 5 weken is) .</p><p>dit is trouwens met behulp van clomid. </p><p>ondanks ik zwanger ben heb ik vaak last van bloedverlies, het is echt minimaal en totaal niet te vergelijken met mijn menstruatie. Nu was het 3 hele dagen gestopt maar sinds gister heb ik er weer last van soms en dan niet de hele dag door maar af en toe als ik naar de toilet ga. Net kwam er een kleine stolsel , kan even niks bedenken waarmee ik t kan vergelijken maar totaal niet die grote die ik wel gewend ben tijdens mijn menstruatie. </p><p>Ik heb al contact gehad met de gyn maar ze kunnen niks doen en ik moet afwachten tot mijn eerste echo. Huisarts zegt ook dat het afwachten is, vraag me af is er echt geen manier om er eerder achter komen. Zodra ik bloed ben ik de hele dag aan het huilen omdat ik zoveel moeite hiervoor heb gedaan en ik bang ben dat het misloopt .. </p><p>heeft iemand tips?</p>
 
Ja ik heb je advies gevolgd en gebeld en zelfs nu zeft mijn huisarts wacht maar af want je kan de natuur niet beinvloeden. Alsof ik dat zelf al niet weet 
 
Terug
Bovenaan