kleine teen

A

Anoniem

Guest
Het is misschien een stomme vraag, maar het volgende zit me een beetje dwars..
Raaf is nu net 5 maanden... en zijn teennageltjes groeien, dus ik knip zo eens in de 2 weken. Maar op zijn kleine teentje groeit nog helemaal niets, geen nagel, geen aanzet tot een nagel.. helemaal niets... Is dat normaal?

Ik weet dat de vraag volledig niet balngrijk is, maar elke keer als ik zijn lekkere voetjes zie, denk ik er toch aan... hahaha

Whahaha!! Grappig.......
Ik moet eerlijk bekennen, ik heb de tenen van maudy nog nooit goed bestudeerd...........ze zwiept er altijd zo mee, dat ik vrees voor mijn gebit als ik te dicht bij kom.............
Ik zal er eens op letten, ik weet wel dat ik zelf een heeeeeeeel klein nageltje heb op mijn kleine teen........

Liefs Rimke

ik vind het ook alleen maar heel erg grappig... maar ben gewoon erg nieuwsgierig...

En inderdaad het proberen te knippen van teennagels is op deze leefdtijd een risicovolle opdracht...

Olivia heeft kleine nageltjes op haar kleine tenen. Maar wellicht is het wel normaal dat er kinderen zijn bij wie dat wat later komt, geen idee.

Groetjes,
Eefje.

Staat dat niet voor hele slimme, creatieve, sportieve of sterke kinderen? tegenwoordig hebben ze overal wel een test voor. Ik moet hier nog opzoek naar zoiets unieks

Grappig, ik keek van het weekend naar zn teentjes, en "opeens"was zijn nageltje van zn kleine teen verdwenen....
Ik neem aan dat het nageltje wel weer gaan aangroeien. Maar moest wel even twee keer kijken van huh, hij is echt opeens weg....!

Ik denk dat ie vast wel een keer nageltjes krijgt, en anders is ie inderdaad gewoon een heel creatief, unique persoon... (dat is ie natuurlijk allang... )

Terug
Bovenaan