Kleine tegenvaller....

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Vandaag hebben we de eerste echo gead, volgens onze berekening zouden we nu 7 weken en 2 dagen op weg zijn.
De echo liet ons echter iets anders zien, 5 a 6 weken, er was nog niet veel te zien.
Dat was even een kleine tegenvaller.
Maar goed, over 2 weken krijgen we een nieuwe echo om te kijken hoe het ervoor staat.

Liefs Andrea

Hoi Andrea,

Ik heb gisteren mijn 1ste inwendige echo gehad,ik was er vrij vroeg bij zei de gyneacoloog,zo vroeg dat ze helaas niet kon zien,terwijl mijn zwangerschapstesten allebei positief waren en erg duidelijk ook!
Dinsdag gaan ze nog een echo maken hoop dan inderdaad ook meer te zien!
Mijn reden was dat ik gedroomd had dat ik zwanger was en het leek zo echt dat ik maar een test heb gedaan en ja hoor de testen waren positiefffffff!
Anders had ik waarschijnlijk nog wel even gewacht met testen en was 1 a 2 weken opgeschoven en had dan bij de 1ste echo waarschijnlijk wel iets gezien!
maar we wachten maar af,ben wel erg nerveus en kijk steeds of ik geen bloedverlies heb!

succes,ik zal aan je denken,

groetjes wendy

quote: wendy 33 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-09-2006 20:05:28'));

Hoi Andrea,

Even voor de duidelijkheid,ik woon in duitsland en daar is de gyneacoloog en verloskundige in één!

groetjes

lieve andera ik heb dat ook heb dinsdag echo gehad ikwas 7 weeken volgens bij berekingen maar kreeg echo en er zat een vrucje van 5 weeken ik was helemaal in paniek maar nu lees dat jij dat ook had heb iktoch nog wel hoop ik moet 19 setber voor weer echo hoopen dat ze dan wat zien liefs jolanda vind het wel raar hoe dat kan jij???

Lieve meiden,

Bedankt voor jullie reactie.
Ik vind het allemaal heel spannend, de gyn. zei dat ze wel dacht dat ze al een hartje zag kloppen, maar niet 100% zeker.
Bij mij kan het goed nog maar 5 weken zijn terwijl ik 7 dacht, ik heb namelijk een heel onregelmatig cyclus en daar zou het mee te maken hebben.
25 september heb ik de volgende echo.

Ik denk aan jullie.

Liefs Andrea

Terug
Bovenaan