Kleine up-date en foto!

Ik heb al een tijd niks van me laten horen, maar ik ben druk met werken, huishouden en een soort ziek zijn.

Eerst even het leuke nieuws, volgende week zaterdag  wordt Pim alweer 2 jaar! Het is snel gegaan allemaal......

Met Jelle   de oudste gaat het oo goed hij is bijna 11 jaar en in groep 7.

Ik ben nu helaas al een jaar bezig bij de gyneacoloog, omdat mijn uitstrijkjes telkens niet goed zijn, dwz pap3, Het is niet zo dat er een ernstige ziekte is, maar het zit er en het is niet goed, afgelopen december ben ik geopereerd, en hebben ze een stuk van de baarmoedermond afgehaald, en dachten ze dat ik "schoon"was......helaas, Ik moet nu elke drie maanden op controle, ze maken dan een uitstrijkje, en knippen van binnen weg, wat dan opgestuurd wordt voor onderzoek...........elke keer weer spannend.

Sorry dat het zo'n verhaaltje is geworden.........maar als je eenmaal aan het schrijven bent..

Ik haal ENORM veel kracht uit mijn kinderen, als ik hun smoeltjes zie dan maakt dat héél veel goed..mijn partner steunt me waar hij kan, en verder hebben we veel plezier in het leven, geluukig maar!

Het is overigens niet zo dat we er dagelijks mee bezig zijn, want daarvoor is het leven veel te leuk, en doen we veel leuke dingen, en hebben we veel lol met zijn alle.

Ik lees elke dag mee op het forum, heb ook het gevoel dat ik iedereen ken ( hahahahahahha) grapjas die ik ben, maar het is erg leuk om meet te lezen/leven met iedereen.

Ik heb genoeg gepraat, nogmaals sorry voor mijn verhaal!!!

Ik zal proberen een paar keer per week meet te schrijven.

Liefs Sil ( Priscilla ) mama van Jelle 10 en Pim bijna 2

wat een mooie ogen!!! joh wat vervelend van die uitslagen! wel een fijn idee dat je streng onder controle bent! geniet van het leven, yep that's right!

liefs Jenneke

sorry?????? waarvoor? Juist geweldig dat je wat van je laat horen!
Heel veel sterkte met je 'soort van ziek zijn' (mooi omschreven haha).

En wat een knap ventje heb je zeg! Prachtig. Heeft ie een leuke verjaardag gehad?
Groetjes Nelleke

Hoi Nelleke!

Ik heb het gevoel dat ik zijn verjaardag al drie keer heb gehad..............pffffff, ik ben bang dat ik iets vergeet, en dan nog de traktaties maken ( jawel, ook de taartpunten ), en dan de uitnodigingen, taart bestellen, alvast inkopen doen......etc etc, jij hebt het al gehad, je weet wat het is.

Wij hebben best een grote kenissenkring, dat betekent ook veel mensen en kinderen.

Ik heb er zin in................

Tja en de "sorry" is eigenlijk voor het verhaal, ik heb best lang niks van me laten horen, en dan is zo'n verhaal misschien best heftig...

Ik vind het heel lief dat je hebt gereageerd!!!

Groetjes Sil

Terug
Bovenaan