kleine up date

A

Anoniem

Guest
Nu ik toch 1 x bezig ben met reageren ook gelijk maar even een kleine up date vanons mannetje.
Hier gaat alles goed, Djurre loopt inmiddels als een kievit en ik moet er nu echt op een drafje achter aan want zodra de deur open staat is meneer buiten als ie de kans krijgt.
Ik heb het idee dat Djurre behoorlijk last heeft van doorkomende tanden/kiezen hij doet anders niks als "bijten"op vanalles en nog wat en hij heeft giga stinkbroeken (bleeh) Zijn hele kaakjes schijnen ook van alle kanten wit door dus..... en het staat al een paar maanden stil met doorkomende tanden/kiezen.
Gisteravond wou hij voor het eerst ook geen warm eten, dat hebben we nog nooit meegemaakt en wist ook niet wat me over kwam maar hij weigerde echt, geen hap heb ik naar binnen gekregen bij hem (moeders in de stress...) zijn toetje heeft ie wel opgegeten. Hoe doen jullie dat als ze niet warme hap willen hebben?? Verder gaat het hier zoals ik al zei  goed.
Ik zal proberen om wat vaker te reageren en jullie wat meer up to date houden.

Groetjes Asseliene

Hai Asseliene,

Fijn dat alles goed gaat met je mannetje en erg leuk dat hij loopt!
Wel vermoeiend hè soms?

Ik ben zelf altijd heel makkelijk met avond eten, hij eet wat hij eet! Als hij niet wil, dan bied ik het hem nog 2x aan en als hij dan nog niet wil dat is hij klaar. Hij krijgt wel een toetje.
Eigenlijk eet Jente heel goed, meestal met de pot mee en gewoon in stukken maar een potje lust hij ook graag. Maar als hij geen trek heeft dan denk ik altijd maar dan eet hij morgen wel weer wat.

Groetjes Fennie en Jente

Hoi Asseliene,

hier hetzelfde als Fennie, als hij niet wil eten, dan niet, hij krijgt dan idd wel toetje
vaak leiden we hem gewoon af of gaan we grapjes maken of gek doen, en dan eet hij soms toch nog wat

Suc6!

Groetjes Jenneke mv Ivar (13 maanden)

Terug
Bovenaan