Kleine update.......en wat zijn jullie toch lief!

A

Anoniem

Guest
Hoidiehoi!

Daar was ik weer hoor.
Stef is vandaag weer beter te spreken (nou ja, brabbelen) dan gisteren. Hij is weer wat alerter en kan ook weer een beetje lachen af en toe. Hij heeft wel nog steeds koorts, dus ik ga er vast vanuit dat dat in de loop van de dag wel weer meer zal worden. Nou ja, als hij steeds maar een beetje beter wordt, dan zal het wel goedkomen. Wat kan je je bezorgd maken zeg, over zo'n kleintje. Ik ben gisteravond wel 10x bij hem wezen kijken of alles wel goed ging..... Eten doet hij nog steeds niet, maar drinken wel, dus dat is al heel wat. En idd als het morgen nog zo is, bel ik misschien de ha nog maar een keer. (wie schreef dat nou? Over het weekend...)

Hartstikke lief dat jullie zoveel reacties hebben achtergelaten. Ik reageer niet zo veel, want ik ben natuurlijk even met mijn ukkie bezig, maar echt onwijs bedankt!

Liefs Annet

Dat schreef ik,..
Nooit een weekend afwachten, altijd eventjes vlak voor het weekend gaan.
Wordt ook door huisarts geadviseerd.

Ik ben blij dat het alweer wat beter met hem gaat!!
En dat minder eten is niet zo'n ramp, zelf heb je dan ook niet zo'n trek.
Lekker laten drinken en héél veel knuffelen!!

Esmé mv Kay

Ow, gelukkig gaat het al ietsie beter. Vaak is het inderdaad in de loop van de dag weer wat erger, maar iedere dag een beetje beter is ook goed.
Succes met elkaar!
Liefs Nelleke

Even nog een vraagje....
Vandaag slaapt Stef echt heel erg veel. Hij is nog maar drie kwartier wakker geweest en slaapt dus eigenlijk al de hele dag..... Is dat allemaal ok??? Jemig, je wordt hier erg onzeker van.... Ik bedoel, hij moet toch genoeg drinken enzo? Nou, dat lukt zo natuurlijk niet......

Nou ja, ik hou het maar in de gaten..
Liefs Annet

Hoi,

Kindjes die ziek zijn slapen veel (de meeste volwassen ook), dat is normaal, toch wel even goed in de gaten blijven houden natuurlijk.

Geef hem een dikke knuffel en morgen gewoon even door de ha na laten kijken, mocht het nog steeds niet veel verbeteren, doen hoor, hier betaal je je ziektekosten premie voor!!

Nanda

Hee Annet,

Over dat slapen zou ik me niet druk maken hoor, dat is nog altijd het beste medicijn!
En wat het drinken betreft: als fabio koortsig is en slaapt, bied ik hem ook wel eens zijn flesje aan. Hij wordt dan niet eens wakker, maar drink al slapend.
Succes en heel veel beterschap met je kleine kanjertje!!!

Dikke kus van Fabio en Cissy

Hoe is het nu met je mannetje? Geef hem maar een hele dikke knuffel van ons!

Groetjes, Marieke en Lyanne

Terug
Bovenaan