Kleine update van hier...

Vanochtend bij de gyn geweest. Nacontrole voor het spiraaltje. Zit gelukkig helemaal goed. Ik zei tegen hem dat we hem vast voor het vijfde jaar terug zien omdat we wel een broerje of zusje voor Fedde willen. Nou we zijn heel erg welkom en moesten we ook zeker maar doen na dit mooie exemplaar.... Zucht trotse mem ;-)

Volgende week krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis. Dat wordt klussen.
En volgende week intake gesprek voor Fedde voor het kinderdagverblijf. Dat vind ik wel weer spannend. Kreeg al tranen in m'n ogen toen ze belden voor een afspraak :'-)

Fedde doet het heel goed. Vrolijk, veel bezig met brabbelen, kijkt veel en neemt veel in zich op. Rolt nog niet.

Hoop dat het bij jullie ook allemaal goed gaat!

Super dat alles goed gaat!! en waar gaan jullie heen verhuizen???

Succes met klussen!!! komt vast in orde...

eneh... kdv tjah blijft moeilijk om je kindje achter te laten denk ik.

xxx

Hey,
Een nieuw huis,, wat spannend, wat is het verschil met waar je nu woont? Ander dorp/grootte/tuin? Leuk hoor om het weer allemaal eigen te maken!

En ja kdv, ik kan daar niet veel over zeggen, heb er geen ervaring mee, hopelijk valt het allemaal mee voor je/jullie!

X

Een groter huis en een grotere tuin. Een straat verder op. We wonen in een woongroepen complex. Alles wordt nu gerenoveerd en er komt een rij met eensgezinswoningen. Met straks 9 kinderen op een rij. Wordt erg leuk. En binnen heeft fedde dan de plek om zich verder te ontwikkelen meer ruimte.

Kdv gelukkig nog drie weken wachten voor de eerste dag. Ik werk zelf op een kdv maar m'n eigen kindje weg brengen vind ik wel moeilijk. Ook alsenk ik dat fedde de andere kindjes wel erg interessant gaat vinden.

Terug
Bovenaan