KLEINE UPDATE VAN MIJ. P.S. HEEL ERG BEDANKT VOOR LIEVE MAILTJES VAN JULLIE

Heeee lieve Meiden,

Heel erg bedankt voor jullie lieve steun en lieve berichtjes voor mij, ik lees idd zo af en toe nog mee, en ik zal jullie ook op de hoogte houden hoe het hier nu gaat. Na zes weken ruzie gehad te hebben, hebben we nu twee goede dagen achter de rug, gisteren met mijn gezinnetje dat zijn we nog even naar de dierentuin geweest en de sfeer was gelukkig goed, en onze kleine meid vond het erg gezellig. We zijn niet heel veel verder gekomen, wel dat mijn man even een paar maanden alleen gaat wonen, en wie weet in de toekomst dat we toch met elkaar door gaan, maar dan moet er zo'n wonder gebeuren dat dat gaat gebeuren, maar ik blijf positief, en ik blijf vooral bij mezelf wat er ook gaat gebeuren hoe dan ook gaat het goed komen. Of we nu bijelkaar blijven of uitelkaar gaan, een mens is heel sterk dat ga ik ook doorstaan. Ons dochtertje zei afgelopen zaterdag nog tegen mij dat ze zo graag een broertje of zusje wil dit blijft een moeilijk onderwerp wat moet je dan zeggen tegen zo'n lieve schattige prachtige meid. Ben over een ander onderwerp gaan praten en toen was ze gelukkig afgeleid. Ik lees dat er weer heel veel meiden zwanger zijn geworden, ik ben echt zo ontzettend blij voor jullie. Verder las ik dat Marielle haar punctie heeft gehad en dat zij waarschijnlijk morgen de terugplaatsing heeft spannend, en ik denk aan je.

Bedankt Sjanneke dat je een lief berichtje voor me hebt achtergelaten en dat je zooo met me meeleeft, ik denk ook aan jou, en hoop ook dat jou wens snel uit zal komen, voor alle andere meiden hoop ik dat.

Verder las ik Pocahontas dat jij het nu oook zwaar hebt in je relatie, probeer het er even niet over te hebben, mijn man heeft dat ook tegen mij gezegd dat de tweede kinderwens voor mij een obsessie is geweest, is het ook wel een beetje heb het ook proberen los te willen laten maar dat is helaas gewoon niet zo makkelijk. Blijf vooral communiceren is heel belangrijk in een relatie, probeer zo min mogelijk verwijten te maken want dat is niet goed voor de relatie. En neem ook de rust en geef je man vrijheid want dat is binding.

Ik spreek jullie weer heel erg snel, nogmaals heel erg bedankt voor de steun, dat doet me heel erg goed.

liefs en knuffeldebuffeldeshuffel van mij

lieve Mick,

Fijn dat je een paar goede dagen achter de rug hebt met je man. Misschien als hij apart woont dat jullie dat toch tot elkaar kunnen komen doordat jullie  wat meer rust hebben. Het is zo belangrijk voor je dochter dat jullie geen ruzie hebben en goede vrienden kunnen blijven.

Heel veel sterkte!!

Marielle

Heee kanjer!!

Ik vind je zo'n mega sterk wijffie!!! Ik denk dat die 2 maanden rust heel goed voor jullie zijn. Wat er ook uitkomt..jullie hebben nu allebei rust nodig! Ik denk aan je meis maar dat wist je al.
We mailen weer...
lfs ing

Hoi,
Ik las je verhaal na mijn vakantie  en vind het zo rot voor jou. Hopelijk kun je er iets positieve draai aan geven en wie weet is het inderdaad heel verstandig om een paar maanden uit elkaar te gaan. In ieder geval heel veel sterkte met alles! groetjes Noor

Terug
Bovenaan