Hallo meissies!
De 20e heb ik mijn NOD dus dat is nog even afwachten!
Verder gaat t in mijn omgeving nog steeds zwaat!*%$#%%, gisteren had mijn opa een opleving (mijn vader was jarig zou dat er mee te maken hebben?) we hebben zelfs nog even zitten lachen, hij was helemaal bij en had weinig pijn.Hij is bestraald woensdag (2 minuten lang, en dat is heel erg veel ineens)maar de pijn is er weer, niet minder geworden, en reageert niet meer op de morfine, maar is nu weer niet bij. Hij is zo zo zo mager, ik kan het eigenlijk niet meer zien. Waarom moet iemand zo lijden. Ik mag het niet zeggen. Maar voor mij mag hij vanacht gaan, wie maak je hier nu blij mee. Dit is onmenselijk. Beter word hij niet, hij is helemaal weggeteerd, wij slapen al weken niet of nauwelijks, ik hoop dat hij snel de rust krijgt die hij zo verdient. Dit is toch niet raar om te denken he!
Snoopy, hoe gaat het met jou en alle omstandigheden?
Mick, Suus, Lara, Inge, Tamara en alle andere gaat het met jullie allemaal.
Jullie snappen dat ik even niet veel tijd heb om steeds mee te lezen. Maar denken doe ik wel aan jullie hoor!
Nou goed ik ga nu maar eens even lekker voor de tv hangen, probeer t even uit mijn gedachten te zetten al gaat dat waarschijnlijk toch niet.
Tot de voldende keer meiden!
Liefs,
Cynthia