kleine update zwangerschap

Ik ben nu momenteel zo'n 32, 5 week zwanger van nummer twee. Vanmorgen naar het ziekenhuis geweest en alles zag er keurig uit. Morgen wel een groeiecho, omdat Benthe ook te licht en te klein was bij de geboorte, maar voor mijn gevoel is deze dame meer in verhouding. Dus ben benieuwd. Verder vind ik het wel steeds zwaarder worden, ook door aanhoudende bekkenklachten en het lijkt wel dat ik soms gewoon niet weet waar ik alle tijd vandaan moet halen voor het werk, het kdv, de fysio, de boodschappen, het huishouden en de bezoekjes aan de gynaecoloog.

Ach, na deze week nog één week " werken" op therapeutische basis en dan genieten van mn verlof!!!

Ik houd jullie op de hoogte!!

Groetjes

Hey,

Wat lekker dat je bijna met verlof kan. Hoeveel dagen werk je en waar is Benthe dan? Laat je dat gewoon doorgaan?? Heb ik ook gedaan en was daar erg blij mee. Kun je net wat meer rust nemen.

Weten jullie al dat het een meisje wordt, of heb ik dat verkeerd gelezen??

Groetjes Patries en ben benieuwd naar de groeiecho!

Ik werk drie dagen per week in de kinderopvang. Benthe gaat daar 2 dagen naar toe en dat houd ik ook aan. Donderdags is mn moeder bij ons in huis om op te passen en ook daar gaan we zeker mee door, want anders trek ik het echt niet meer.

Merk dat alles me steeds zwaarder valt, ben echt aan het aftellen!!

Maarja, over een paar weken inderdaad weer een kleine meid er bij!!

Groetjes

Hoi hoi,

Ik weet helemaal hoe het voelt en wat ben ik blij dat ik inmiddels bevallen ben!
Ik had ook last van mijn bekken en dan wordt je zo ontzettend beperkt. Ik heb tot de 35 weken kunnen werken (ben management assistente dus dat is fysiek niet zo heel zwaar) en toen moest ik echt stoppen. Had eigenlijk nog een week langer willen werken maar dat ging gewoon niet meer.
Ik vond het ook fijn dat Sven 3 dagen naar de opvang ging. Dat was voor mij dan echt bijtanken voor de dagen dat hij wel thuis was.
Nog even doorbijten meid en dan ben je er straks mooi vanaf.
Enne, mijn tweede zoontje was maarliefst 600 gram zwaarder dan Sven dus wellicht dat jouw tweede meid ook flinker is dan Benthe.
Sterkte en zet 'm op die laatste weken!

Groetjes,
Maike

De groeiecho was goed, maar het wordt wel weer een kleintje met een klein bolletje!! Ach, das ook zo schattig.

Alles zag er goed uit en dat is toch het belangrijkste!!

Groetjes

Terug
Bovenaan