Kleine update

hallo iedereen,

Hier ben ik weer van een GEWELDIG weekend in Parijs!

Het was ontzettend geslaagd, en we hebben zo veel gezien, veel gelopen en de mooiste dingen gezien.
Het was erg vermoeiend (het was een georganiseerde reis en die bedenken dus vanalles voor je om te doen, we waren dus vanaf een uur of 08.00 uur tot een uur of 23.00 uur contstant in de weer) het is ook niet goed als het niet vermoeiend was natuurlijk want dan zie je maar de helft in zo'n weekend!

We waren alleen s'avonds zo afgepeigerd dat we niets aan de daad gedaan hebben. Is niet erg want ik heb komende week ergens pas mijn eisprong, en romantisch was het toch wel.

Nou dat is wat ik jullie even wilde meedelen. je hoort van de week wel weer een keer van me.

Groetjes,
Cynthia

Hoi Cynthia,
Wat goed om te horen dat jullie zo'n leuk weekend Parijs hebben gehad! Moest wel even "glimlachen" dat jullie te moe waren om iets aan de daad te doen, maar joh, je hebt het leuk gehad samen en het was romantisch en je ei is pas volgende week, dus wat wil je nog meer? het is ook goed om even goed de tijd te nemen voor elkaar, toch?
Heel veel succes komende week!
Gr A

Wauw! Zo te horen hebben jullie het heeeerlijk gehad! Was de temperatuur daar een beetje aangenaam?
Romantiek hoeft toch niet altijd de daad te betekenen? Gewoon bij elkaar zijn en van elkaar genieten is toch heerlijk!!
Goed om te horen in ieder geval dat het helemaal geslaagd was!

lfs inge

Inge en A

Hahaha
Inderdaad hoeft Romantiek niet persee de daad te betekenen. Maar Parijs is nu eenmaal een stad waar je wel verwacht een zwoele nacht te hebben (of niet dan)
Maar wat ik al zei, mijn eisprong is pas ergens van de week (als je het mij vraagt gisteren want ik had erg veel pijn in mijn buik, dit keer weer aan de rechterkant. Daar hebben we dus wel gebruik van gemaakt. En we hebben het voornemen erg doelgericht te klussen deze week en dus............... je weet het maar weer nooit, misschien word het dan geen kindje wat in Parijs verwekt is maar een waarbij de gedachtes nog wel daar waren!

Aan: XXX
Echt waar? Was jij er ook? Jeetje wat toevallig!
Hoe was je daar als ik vragen mag?
Gek hoor, misschien hebben we elkaar wel zo ongeveer tegen het lijf gelopen zonder dat we het weten.
Heb jij het ook helemaal geweldig gehad net als ik?
Zal vast wel, ik vind Parijs geweldig. Ik wil dit weekend wel weer....... zucht!
Het was veel te kort 3 dagen, en volgende keer gaan we op ons zelf. Dan heb je toch meer vrijheid, en ik denk dat je dan ook een heel eind komt. We hebben ook veel gezien wat je normaal niet zo snel gaat bekijken dat was wel weer erg leuk moet ik zeggen.

Goh grappig joh!

Liefs,
Cynthia

Terug
Bovenaan