Kleine update!!!

A

Anoniem

Guest
Even een kleine update voordat ik mijn bedje induik.
Ik ben de laatste tijd niet veel aanwezig geweest, vorige week de hele week zelf ziek thuis +  de slaapkamers boven opgeruimd. Ik heb echt geen rust als ik alleen thuis ben en dus lekker even doorkan. Ik had een behoorlijke voorhoofdholte onsteking maar heb op mijn gemakje toch lekker veel kunnen doen.
Vorige week vrijdag werd Linde ziek, hele hoge koorts en een wit bekkie.
Ze is nog steeds niet lekker en ziet er niet uit, stel je voor een meisje van bijna 14 maanden met een wit gezichtje en enorme wallen, zo zielig!!!
Helaas slaapt ze 's nachts niet door en zijn we vaak een uur bezig totdat ze weer inslaapt.
Roos legden we tussen ons in als ze ziek was en die sliep dan meteen,  Linde helaas niet, die gaat dan gezellig spelen om 03:00 uur.
Gisteren had ze allemaal  rode vlekken op haar rompje, dus misschien de 6e ziekte???
Ik weet het niet, vandaag op het kdv heeft ze niet geslapen, te druk met spelen dus ik hoop dat  ze vannacht doorslaapt en morgen ook heel veel zodat ze even kan bijtanken.
Roos  heeft vakantie, heerlijk een weekje niet rennen en vliegen 's morgensvroeg, zeker nu het zo koud is. En ze logeert al  nu voor de tweede nacht bij opa en oma   dus wie weet mag ik morgen uitslapen!!!
Morgen avond  samen met manlief naar een concert van Room eleven, lekker even met z'n tweetjes weg, erg fijn en ook wel weer eens nodig.
Dus welterusten allemaal.

groetjes Daniëlle.

Hee Daan

Goed weer even van je te horen!! Sneu zeg, die kleine Linde, dat ziet er meteen zo pips uit he? Beterschap en hopelijk slaapt ze vannacht wel door..... En wat heerlijk dat Roos even uit logeren is zeg, lekker voor haar: alle aandacht voor zichzelf en lekker voor jou en Linde: ook even alle aandacht voor je kleine meid. Geniet er maar van en ook van de avond morgen met z'n tweetjes........... Allemaal leuke vooruitzichten, maar dat mag ook wel na zo'n zware week!!

Hier alles goed, al is Sophie niet helemaal lekker.... Onze lachebek huilt erg snel en volgens mij heeft ze last van de prikken die ze afgelopen vrijdag heeft gehad. Maar voor de rest alles prima, Gijs op de nacht na zindelijk en lekker in z'n velletje en met het huwelijk gaat het ook goed en dat is ook erg belangrijk dacht ik zo.

Slaap lekker en morgen hopelijk een vrolijke opgeknapte Linde die je wakker maakt. Ik ga nog even aan het werk, heb morgen een presentatie waar ik nog even aan moet schaven.

Tot de 16e in ieder geval
Susan

Zo hee, mams en Linde ziek, bah!

Het lijkt me idd heerlijk dat Roos vakantie heeft, lijkt me best "lastig" om elke werkdag er op tijd uit te moeten om naar school te gaan! Vraag me dan ook geregeld af hoe dat in de praktijk zal gaan, vooral met een 2e kindje (allemaal nog lang niet aan de orde hoor, maar weet nog zo goed hoe zo'n hekel ik had aan het verplicht op een bepaalde tijd de deur uit...).

Veel beterschap voor Linde (jij was weer fit toch?)!!

Liefs Jenneke mv Ivar

@Susan:   bbrrrrrr presentaties!! zo'n hekel aan, vind jij het niet erg?

Groetjes Jenneke

Terug
Bovenaan