kleine update

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen Dames,

Heb gisteren vanuit het ziekenhuis een no go gekregen voor het boeken van een vakantie begin september. Als we deze ronde mee gaan met de IVF dan heb ik rond die tijd net de kritieke weken voor wat betreft de hormoonspuiten en de punctie.
Als het goed is hoor ik vandaag definitief of we door mogen maar de secretaresse wilde eerst zeker weten dat we ook als we niet weg kunnen voor vakantie wel willen starten.
Ik heb haar volmondig gezegd dat als we moeten kiezen we dan uiteraard gaan voor STARTEN. Vakantie kan altijd nog. Nu nog even een nerveus dagje en ik laat het jullie meteen weten als ik iets heb gehoord.

Helaas had Maaike vanochtend weer gespuugd en heeft ze nu ook koorts maar was na een zetpil vanochtend om 05.30 uur wel weer lekker aan het spelen bij oma waar ik haar heen heb gebracht omdat ik moet werken.

Groetjes
Inge

Oh wat spannend allemaal zeg. Ik ga heel hard duimen dat je lekker vlug kan starten met alles en heel snel zwanger mag zijn en misschien zit je over een jaar dan met een nieuw wonder op schoot.

Groetjes van marloes

Hoi Inge,

Spannend allemaal! Ik zal voor je duimen!
Heel veel succes met de spannende tijden en hopelijk heb je over een paar maanden goed nieuws dat je weer zwanger bent!

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

Spannend!!! En uiteraard kies je niet voor de vakantie!

liefs Maris

Hoi Inge,

Wat spannend allemaal zeg. En als het goed is weten jullie nu of jullie door mogen. Ben erg benieuwd. En inderdaad, op vakantie kun je altijd nog. Heel erg veel succes

liefs Linda

WAUW WAUW WAUW

kei goed nieuws zeg

hopelijk zal alles vlotte nu en kunnen jullie snel starten

ik zit op de duimstoel

groetjes moekje en Ryan

Echt heel spannend. Ga voor je duimen dat je mag beginnen.

Groetjes Jiska

hoi Inge,

ja wat spannend zeg! En natuurlijk kies je voor starten en niet voor nu eerst op vakantie...dat kan daarna veel leuker en ontspannender   .

Heel veel succes en natuurlijk duim ook ik voor je,

Tamar

Terug
Bovenaan