Kleine update..

Ben vandaag thuis gekomen met..Rainn!!! Zij gaat als een speer..heeft vandaag wel een hersen echo gehad..en ze zagen dat zij een kleine hersen bloeding heeft gehad door haar slechte start..Ze gaan er van uit dat dit niks schadelijks is..het zit op een "gunstige"plek...dus ik maak me ook geen zorgen..

Sunn dacht alles wat mijn zus heeft wil ik ook dus..die is gisteren avond nog op genomen op de neo..
Zij is nog zwak en drinkt daardoor te weinig..ik ben blij dat zij nog even in het zh is...want ze is nog geen 100%..Ws morgen of overmorgen...

Vandaag kwam de kraam zorg langs ..dit heb ik nog tot zaterdag!
Nu echt last van stuwing..toch besloten fv te geven...xxx meiden

Ook namens mij nog van harte met je twee mooie meiden!! Wat een heftige start zo..wat fijn dat je er eentje thuis hebt en dat je andere meidje wrs ook zo bij je is...geniet ervan meid, laat je lekker verwennen door de kraamhulp!!!
Liefs, mvtwee

Dat is wel even schrikken zeg, die hersenbloeding. Ik vind dat meteen altijd zo eng klinken! Maar wel 'fijn' dat het op een gunstige plek zit. En hopen dat je andere meid ook gauw mee naar huis mag!

hey Marinde,

wat goed om te lezen dat je weer thuis bent samen met Rainn, nu duimen dat Sunn ook snel naar huis mag.
Laat je lekker verwennen door de kraamhulp... ontbijtje op bed, enzo.... :))
enne kalm aan he...

dikke knuf

hopelijk zijn jullie snel weer samen bij elkaar.geniet van je kraamhulp.voor je het weet is het zaterdag.wens sunn veel sterkte.wel heftig wat je zo allemaal meemaakt met je meisjes.sterkte

Wat fijn dat je weer thuisbent!! Hopelijk mag Sunn ook snel naar huis, zodat jullie als compleet gezinnetje kunnen genieten!! Laat je lekker in de watten leggen door je kraamhulp.

xxx

Terug
Bovenaan