kleine update

Hoi !!!

Ik dacht laat ik eens een kleine update doen ;-).
Morgen ben ik 35wk !!! (nooit verwachten dat ik zo ver zou komen ). De kleine meid doet het heel goed ondanks dat me placenta niet helemaal goed functioneerd. Ze weegt nu 1700gr (ze heeft 3wk groeiachterstand ) . Ik moet 3x in de week naar het zh. Krijg 3x ctg en 1x echo. Elke keer dat ik weer naar huis mag is weer een feestje!! Hoe gaat het met jullie veder?

Liefs

Wat fijn dat je al zover bent gekomen! Hier gaat alles goed. Vandaag precies nog een Maandje (22 april) en ik mag niet klagen. Ik merk dat ik wel minder kan en dus sneller harde buiken heb maar verder geen klachten! Kleine uk is al netjes op zijn plekje en ingedaalde dus dat is ook wel prettig. Ik hoop voor je dat jullie meid nog even blijft zitten. Succes!

jeetje zeg! das een heel gedoe, 3 keer per wek naar het ziekenhuis!
ik heb geloof ik gemist waarom?

hier mag ik opzich niet klagen.
veel harde buiken, bekkeninstabiliteit en een zenuw in mn been die bekneld zit en ontzettend veel last van maagzuur maar verder gaat alles goed hahaha.
lopen doet veel pijn vanwege die zenuw en bekken, slapen gaat heel slecht omdat ik niet meer weet hoe ik moet liggen (verlang zooooo erg naar buikslapen!) mn benen zijn continu rusteloos wat me ook wakker houd.
maar nogmaals: verder gaat t goed hihihi

ik kan nog wel erg genieten van het beweeg in mn buik. ukkie ligt goed ingedaald en ik voel dat mn lichaam (vooral van onder) klaar voor de start is.
tis nu wachten tot onze knul er ook klaar voor is.
ben nu 37 weken en 2 dagen.

hey meid, rustig aan (zover mogenlijk met zoveel ziekenhuis bezoeken) en geniet van je buikje!

liefs do

Terug
Bovenaan