Kleine update

TWD

New member
Heey meiden

Even een kleine update. Zoals al eerder geZegt ben ik ontzettend moe en misselijk. Met als gevolg dat ik gewoon echt niets kan. Gister had ik overigens best een goede dag, maar vandaag lijkt het wel of ik het dubbel krijg.
Nu heb ik geen baan, dus daar hoef ik me niey druk om te maken maar heb vandaag alleen 2 keer de wasmachine aangezet en ik kon al niet meer.
En dat terwijl ik pas om half 12 wakker was, lag dus om 2 uur alweer op de bank. Heb totaal geen puf om mijn huishouden te doen. Alles is teveel, iedere beweging vraagt heel veel energie. Heel vervelend.

Morgen heb ik mijn eerste echo en woensdag voor het eerst naar de vk, denk dat ik toch maar even ga vragen om medicijnen en een goed bloedonderzoek.

Liefs
 
Hoii

Ik herken je gevoel wel, ook totaal geen puf voor huishouden.. doe dus ook weinig.. vandaag had ik een goede dag en heb dus van alles gedaan is huis.. teveel achteraf want nu heb ik weer giga rugpijn.

Spannend voor morgen! Laat je weten hoe het was!:) Je krijgt vast een heel mooi ukkie te zien!

Liefs
 
Cloewja,

Ik ken dit ook van mijn eerste drie maanden. Het hoort erbij. Het kan wel wezen dat je misschien wat ijzer te kort hebt of vitamine. Je kan floradix innemen. dit is gewoon te halen bij de kruidvat misschien dat je dan wat meer energie krijgt. En voor de rest kan je niks anders doen dan er aan toe geven. Succes met de echo vandaag.
 
Terug
Bovenaan