kleine vochtblaasjes op mn handen en vingers

hallo,

ik weet niet of het door de zw komt,
maar sinds 2 dagen heb ik allemaal kleine rode vlekjes op mn handen en vingers..

het worden er steeds meer
en als ik ze stukmaak komt er een beetje vocht uit.
ze jeuken niet,maar zijn meer pijnlijk.

enig idee?
 
Eczeem!!!!!!!!!!! Ik heb er ook vreselijk veel last van.. met name aan mijn handen. En tijdens mijn zwangerschappen werd het wat erger. Het vervelende is dat je je toch moet zien te redden met vette creme's/cetomacrol zalf want hormoonzalven mag je niet gebruiken om de eczeem tot rust te brengen. En daar baal ik wel een beetje van hoor.. hahaah want ik gebruik als het heel erg is voor bijv. 2 dagen hormoonzalven, Bethametason zalf in mijn geval en dan ga ik weer over op een vette zalf.. en dan is het over. Maar nu mag het niet en blijf ik er dus mee lopen. Ik kan het alleen verzachten met een vette zalf..

Ik smeer voor de nacht mn handen in met cetomacrolzalf van de huisarts.. en af en toe lekker vettig houden met vaseline zalven etc. Het heeft inderdaad met de kou te maken, in combinatie met de centrale verwarming of bijv een reactie op fruitzuren (heb ik wel, na fruit schillen/aardappelen) zijn mn handen rood en witte blaasjes.. vreselijk jeuken. Nou sterkte er mee!!!!!!!

Liefs mammma
 
Ik heb in het begin heel erg last gehad van eczeem.. maar ik had geen blaasjes... allemaal rode bultjes.. mocht er niks voor hebben... ivm groei van de baby... als ik te veel jeuk had deed ik mentholpoeder gebruiken en na een week of 4 ben ik 1 x onder de zonnebank geweest en een week later was ik er vanaf.

succes het is erg vervelend.

 
hey meid dat is wel heel vervelend... kan helaas niet vertellen wat je er aan kan doen.. maar zelf had ik bij 1e zwangerschap in de laatste weken ook over me hele lichaam last van uitslag en jeuken dat het deed! en dan zeggen ze dat je niet mag krabben... grrrr
 
Hey,

ik heb al van jongs af af en toe eczeem op mijn handen, begint inderdaad ook met kleine blaasjes op mijn handen . Probeer er niet te veel aan te zitten!! Droogt vanzelf en gaat dan het snelst weg!!

Groetjes Anne
 
hoi

ik heb het ook maar bij mij is het geen eczeem. komt bij mij door nietgoed af te drogen. moet altijd heel goed mijn vingers en voeten afdrogen. ik heb een creme van de huisarts gekregen waardoor het minder wordt. Zou als ik jou was even aan de huisarts laten zien. sterkte ermee
 
Terug
Bovenaan