kleine waterratjes

We zijn vanavond thuisgekomen van een heerlijk vakantietje in Sauerland. Gisteren wezen zwemmen met ons kroost. Ik wist al dat Tijmen enorm van zwemmen hield, maar zijn kleine zusje Floor kan er ook wat van! Ze vond het heerlijk in dat grote bad. Ik had haar voor het zwemmen helemaal ingevet zodat haar huidje niet te erg uit zou drogen, en ze had een heel gaaf en truttig zwempakje aan, geweldig!
Alleen een klein probleempje, madam wilde met geen stok het water uit, een vreselijk gebrul! En al die mensen maar kijken wat er met dat kleine droppie aan de hand was, haha. Ze heeft gegild tot ze aangekleed en wel in de maxi cosi lag, het zweet brak me aan alle kanten uit, hihi.
Ik denk dat ik toch maar met haar ga babyzwemmen, ze genoot er duidelijk van.
Hebben jullie ook van die kleine waterratjes? En zijn er ook nog meer 'babyzwemmers'?
groetjes van Ruth

Heerlijk hè, even eruit. Wij zijn laatst ook een weekje geweest!
Ik ben nog nooit in een zwambad geweest met mijn dochter (even tussendoor: welke entingen moet ze hebben gehad voor dat mag? Hoeveel graden moet het water zijn?) maar badderen is niet echt haar hobby. Met mama in het grote bad is beter, maar ook nog niet echt leuk. Dus ik denk niet dat er een waterrat in haar huist...
Gr Irene

Euh, enten???? Heb ik eigenlijk nooit bij nagedacht! Ben er gewoon mee gaan zwemmen, Floor heeft alleen haar eerste serie nog maar gehad.....
We hebben trouwens gebadderd in het 'pierenbadje', dat was het warmst!
groetjes van Ruth

Terug
Bovenaan