kleine wijsneus!

Ilona is zo'n klein wijsneusje! Maar die zullen er meer zijn hier op het forum denk ik zo! Als je tegenwoordig aan Ilona vraagt; 'lust je wat drinken?', dan antwoordt ze; 'ja doe maar'! hihi

Vandeweek was mijn man bezig met de bbq en de kids moesten uit de buurt blijven. Ikzelf zat er ook bij en weer probeerden ze bij de bbq te komen dus mijn man zet de oudste op een stoel en hij pakt ilona en zet haar bij mij op schoot: 'en blijven zitten jullie!' zei hij. Ilona kroop helemaal in mij weg en na een paar tellen komt ze met haar hoofdje omhoog, kijkt me heel boos aan en zegt; 'papa gedaan' Net alsof ze wou zeggen; mam, papa heeft mij boos gemaakt!

hihi, we lachen meestal heel wat af hier hoor! (al kan ik ze allebei ook weleens achter het behang plakken ofcourse!)

x

Kleine wijsneusjes he!! HIHIHI.
Jesse   was gister buiten   met zijn autootje, die was hij met zand aan het vol gooien( dat zag ik niet) Dus hij rijdt weer naar binnen, zegt zo, doet de klep van de auto omhoog en schept zijn auto leeg, pfffff.
Wat moet je daar nu weer mee. Kleine boefjes hahahaha.

Groetjes Linda

Heerlijk hè die koters van ons....
Ik moest vandaag naar Nijmegen, naar de podotherapeut. We rijden dan langs het huis van mijn ouders. Die zijn nog op vakantie, dus we gingen er niet even langs. Vlak voor het huis van mijn ouders is een grote brug. Toen we daarop reden begon Bas te roepen: "Oma! Opa!" Ik hem proberen uit te leggen dat opa en oma niet thuis zijn. Zegt hij: "Opa slapen?" "Nee, schat, ze zijn er echt niet." Tjonge hij was me toch pissig toen we langs hun huis reden.
Op de terugweg ging het al beter. Toen ging hij naar hun huis zitten zwaaien.

Groetjes, Karin

Hahaha, al die kleine wijsneusjes van ons, zo leuk hé?!
Afgelopen weekend luisterde Tara niet zo goed, dus toen ik haar 's avonds vertelde dat we zouden gaan eten, verwachtte ik weer een dwars kindje. Maar nee hoor, ze zei keurig 'jah, oké', liep naar haar stoel en ging zittend wachten op haar eten, hahaha.

Terug
Bovenaan