Kleine wonderen

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal, lees regelmatig het forum, en heb altijd al wel gezellig mee willen kletsen, dus ik dacht zal ook eens wat op de site zetten. Mijn vriend en ik zijn sinds nov. 2004 bezig met zo'n mooi klein wondertje. We gaan dus nu op naar ronde 4. Ik merk dat elke maand toch een kleine teleurstelling is als als ik weer ongesteld ben geworden.
Op dit moment kan ik me ook echt niet voorstellen dat mensen na het 1x vergeten van de pil onbedoeld zwanger worden........ Waarom duurt het bij mensen die bedoeld zwanger willen dan over het algemeen een 1/2 jaar?

Hoi Jasmijn

Dat hebben wij nu dus ook wij zijn nu bezig voor een 2 de kindje en we zitten nu in ronde 2 nou wil het toeval zijn dat mijn buurvrouw ongepland zwanger is van haar 4 de kind ik vind het natuurlijk heel leuk voor hun maar toch heb ik dan zoiets van ja er zijn zoveel vrouwen die graag een kindje willen en moeten er zolang op wachten en bij hun gebeurd het gewoon als een ongelukje

Ik wens je verder succes bij het zwanger worden

Groetjes Mar

Ik heb hetzelfde. De zus van mijn vriendin is van de derde ongepland zwanger en was van plan om het weg te laten halen, omdat het even niet uitkomt. Terwijl ik zelf een miskraam heb gehad. Het is toch ongelijk verdeeld in de wereld. Maar heel veel sucses bij het klussen en ik hoop dat het snel lukt voor jullie.
Liefs kaatje

Ik begrijp je volkomen, ook in mijn buurt is iemand ongepland zwanger geraakt...
Niet dat ik lang bezig ben, maar toch.
Ik zit pas in mijn 2de ronde van de eerste.
Succes!
Groetjes J

Terug
Bovenaan