Kleine zwemmers waren ok....

Dag lezertjes

Hier weer een update van de mmm krant. Zoals de titel al zegt, de kleine vrienden van mijn vent waren ok. Ik zag de schouders van mijn vriend ineens 3 meter zakken, zo'n opluchting was het voor hem en kan me dat goed voorstellen! Nu vertelde de assistente mij dat ik dus weer een afspraak moet maken voor een follikelmeting???!!! Alweer? vroeg ik....
Ja, zegt ze, dat houden ze nu iedere maand bij totdat je zwanger bent. Dus ik was superverbaasd natuurlijk want ik dacht dat het éénmalig was, ze hebben me nooit verteld dat dat elke maand zou gebeuren. Ook moet ik geprikt worden op progesteron en chlamydia. Nu zit ik 1 a 2 dagen voor mij NOD dus zal maandag weer moeten bellen voor een afspraak. Ik verlies elke maand vocht uit mijn tepels, mijn bh is altijd op de plek van mijn tepel verkleurd
Dus zal dat ook aangeven, misschien een te hoof prolactine gehalte?
Afijn, dit was het weer even....

Liefs Costa

hoi costa

nou wel fijn voor je vriend dat zijn zwemmers oke waren

die follikelmeting was dat datgene dat redelijk pijnlijk was..... ajajajajaja

ach je moet maar zo denken je doet het voor een goed doel....

ik heb je maandag niet gezien en ik had nog wel een rode roos in mijn haar....hahahaha

liefs tobi

Hoi

Nee die follikelmeting doen ze gewoon met een inwendige echo. Dat HSG onderzoek om te zien of je eileiders toegankelijk zijn door vloeistof in je baarmoeder te spuiten, brrr dat was pijnlijk!!! Nou, ik ben maandag niet geweest want ik bedacht me net op tijd dat ik de 21e dag van mijn cyclus bloed moest laten prikken en was dus te laat .
Hahaha, dus heb je mooi voor niks met een rode roos rondgelopen!!!!    Je noemde by the way ook geen tijd  dus we hadden elkaar sowieso wel misgelopen.

Maargoed, voorlopig ben ik nog niet af van mijn bezoekjes dus wie weet....

liefs Costa

Hai Solleke!
Met mij is alles goed hoor!! Met jou nog beter he?  Geen nare berichten dus jouw rose wolk drijft godzijdank lekker hoog en droog verder......

Vandaag is mijn nod dus best wel ff spannend. Dat ik onder controle blijf is een fijn gvoel ja, er wordt tenminste iets gedaan. Anders voel je je helemaal zo machteloos. Toch hoor ik de laatste tijd steeds vaker dat vrouwen pas na jaren zwanger worden en dat geeft me ook wel hoop. Ik ben gelukkig geen type die bij de pakken gaat neerzitten als het echt niet gaat lukken. Wij gaan dan ook niet voor de IVF e.d. want we zijn 37 en het moet Gods wil zijn . En ook deze beslissing neem ik dus met Gods hulp. Ben geen kerkganger maar geloof wel en zeker dat er voor iedereen een leidende en helpende hand is daar boven.

Meid, ik hoor je weinig de laatste tijd terwijl ze zo lekker van je zwangerschap willen meegenieten!!!!

Liefs Costa

Terug
Bovenaan