kleiner...

A

Anoniem

Guest
mijn man en ik zijn nu aantal maanden bezig om proberen zwanger te worden. ik ben nu een week overtijd.maar de test is nog steeds negatief.
toen mijn man en ik vanmiddag sex hadden leek het net of mijn vagina van binnen veel kleiner was. zo voelde het echt. kent iemand dat gevoel?

dit is overigens niet voor mezelf maar voor een vriendin van mij.. perongeluk met verkeerde account dit bericht aangemaakt

Geen idee??

Ik hoop voor je dat je zwanger bent :) Als je langere tijd niet ongi wordt, even naar de dokter gaan?

Je was toch al zwanger? Dat heb je tenminste in je topic gezet. Daar zei je dat je net de eerste maand bezig was.................

deze topic is van mij. ik ben een vriendin van Wensinkje, ik heb perongeluk op haar account dit aangemaakt. vandaar dat het niet helemaal klopt

Nou, sorry dat ik het zeg, maar ik vind het een beetje een apart onderwerp en dan ben ik echt wel wat gewend. Van een kleiner wordende vagina heb ik nog nooit gehoord, ook niet in de zwangerschap. En hoe is het mogelijk om op een ander account dit te schrijven???? IK heb het idee dat wij (de rest vd meiden die ook hele nare dingen hebben meegemaakt) niet zo seriues genomen worden op deze manier.

flauwe kul zeg, vind dit echt een raar verhaal. Aandacht tekort?

Bij de vorige topic klopte er al van alles niet! Ik had het gelijk al door. Het slaat nergens op!

Dat je schrijft dat je zwanger bent en dat dus duidelijk niet zo is vind ik echt walgelijk tegenover alle meiden hier!

En dan ook nog denken dat wij er wel intrappen? Jammer dit!

Terug
Bovenaan