kleinigheidje???

hoi dames,

zit met een vraagje: voor de verjaardag van mijn schoonvader en schoonmoeder en hun zoveel jaar getrouwd, willen wij als familie wat geven. ze wilden zelf een feest avondje geven maar weten nog niet dat wij die gaan betalen voor ze ( het feest wordt gehouden bij hun dochter in het restaurant) nou willen ze allemaal graag extra een kleinigheidje geven namens de kleinkinderen maar nu is dus de vraag wat???? een foto met alle kleinkinderen erop was mijn idee maar toen ik hoorde ik dus van mijn schoonzus dat mijn schoonouders dat niet leuk vonden omdat er 2 kids zijn die "niet echt" zijn!!! hoe kan je die onderscheid nou maken als opa en oma zijnde???? maar goed voor iets anders namens de kids moet zij dus wel haar porto open trekken kan me voorstellen dat zij dit niet fair vind want dan zijn ze in een keer wel echt!!!! maar goed hoop gezeur hihi. heeft iemand nog tips voor een kleinigheidje?????

groetjes

Tja, zat ook aan een foto te denken. Dat 'niet echt' zijn vat ik niet helemaal. Zou er gewoon maling aan hebben. Het is altijd leuk om te krijgen en zeker leuk als herinnering!!!!!

hoi, die niet echte kids zijn van de vriendin van hun zoon maar van een andere man en hun maken hier dus onderscheid in beetje vaag want ze zijn inmiddels al ruim 5 jaar bij elkaar dus in mijn ogen horen ze er gewoon bij maar ja....

thanks voor de snelle reactie

Hoi! Ja, ik snapte ook wel dat ze met niet echt 'niet eigen' bedoelen. Maar daar kunnen kinderen niks aan doen. Ze zijn zo groot en je weet nooit wat er gebeurd! Vastleggen zou ik zeggen! Hier hebben we er ook over zitten twijfelen en toen overleed het toen nog kleinste neefje. We kunnen het helaas nooit meer over doen!

Een flink canvasdoek kopen en elk kleinkind zijn eigen creatie erop laten zetten met verf/stiften/stempels oid. Bij ons was het echt een heel leuk doek geworden en dan staan de 'niet echte' kleinkinderen er wel op, maar niet met hun gezicht (mijn mening is trouwens dat ik het echt heel apart vind, maar goed...). Of de handafdrukken van elk kleinkind erop ook leuk en erg goedkoop!

Ik word er eigenlijk een beetje verdrietig van. Mijn oudste is namelijk ook van een andere man, dus is voor mijn schoonouders ook niet "eigen". Maar als ze op die manier met mijn oudste zouden omgaan, zou ik dat niet accepteren. Als er geen foto gemaakt word omdat de "niet eigen" kleinkinderen er op staan, dan zou het voor mij helemaal niet hoeven. Ook geen ander cadeau, en ik zou al helemaal niet meer gaan bijdragen in een feestje. Hebben die mensen enig idee hoeveel verdriet je kinderen ermee kan doen en ook de moeder van die kinderen? Want kinderen pikken die gevoelens bijna altijd op. Als het nu al om een foto gaat, zullen ze ook wel anders omgaan met die kinderen, die er nog eens niks aan kunnen doen ook. Heel sneu!!!

Maar goed, snap dat jij daar ook zo over denkt en jullie willen toch wat aanbieden.

Handafdrukken op canvasdoek is heel erg leuk natuurlijk.

Terug
Bovenaan