Kleintje voelen

Ik ben vandaag 19wk en 1 dag. Ik begin steeds sterker te vermoeden dat ik ons 'Hendrikje' begin te voelen! Het voelt niet aan als gefladder, gebubbel of gevlinder, maar net hele zachter 'dode' stompjes. Telkens aan een andere kant, maar meestal links. Nu ook weer. Wissels af met steken. Dat zal het groeien van de baarmoder zijn denk ik. Geen idee. Ik dacht dat die stompjes misschien te maken had met een blaasontsteking of zo (ontkenning??) maar dat is niet het geval. Vanochtend urine laten testen. Ik ben eens benieuwd! Dinsdag de 20 weken echo en wellicht krijg ik dan ons ukkie in beeld als hij aan het schoppen is en ik kan zien of dat is wat ik voel! (mmm, te volgen??)

Ja, hoor dat kan heel goed. Is het je eerste? Want dan is het natuurlijk moeilijker te herkennen.
Geniet in ieder geval van je 20-weken echo. Hopen op een goede uitslag.

Groetjes motherof2
20 wk

Het zijn volgens mij ook meer kleine ''stompjes'' ;-) maar het is in ieder geval een fijn gevoel! Zit soms in de tram met een brede grijns op m'n gezicht omdat ik ons kleintje voel... Heeft wel iets :)!

Het is in het begin nog zo lekker onzeker, maar toch ook wel weer leuk. Als je straks die grote trappen en stompen in je ribben krijgt denk je weer terug aan deze stompjes! Ze worden gelukkig steeds duidelijker, en hopelijk is ie lekker in de weer met jullie echo... Succes alvast!

Oh, ik kan je onzekerheid zo begrijpen, ik heb ook het gevoel afgelopen woensdag voor het eerst mijn kleintje gevoeld te hebben, maar ik durf het niet 100% zeker te zeggen. Ik heb ook dinsdag mijn 20w echo dus ben ook heel benieuwd.
Liefs

Heerlijk, dat onzekere gevoel...zal het nu wel of zal het nu niet????
Ik kon mijn vierde al met 15 weken voelen, maar dan herken je het gewoon veel eerder!
Die steken die je voelt, kan ook heel goed bandenpijn zijn, hoor! Zelf heb ik vaak van die steken als ik het erg druk heb....dan geeft mijn buik even een seintje: rustiger aan doen!

Veel plezier met je kleintje!

Groetjes Petra (21 wk)

ik ben dit weekend 20 weken. Ik voel de baby steeds met 14 weken al (ben ook heel smal zelf)
En dus nu 's avonds echt al gegolf in mijn buik, schopjes en porretjes. Ik werd er van de week zelfs een keer wakker van toen ik op mijn zij lag.
Geweldig genieten. Nu is het nog leuk, want op het eind doet het zeer mn bij mijn ribben!

Ja hoor. Dat moet 'm zijn! Nu os het nog leuk, maar straks... ik vind het met een week of 30 steeds minder leuk. Ik had van de meiden echt blauwe ribben en deze jongeman heeft duidelijk goeie beenspieren meegekregen. Ik denk dat hij me wel een keer of 10 per dag laten weten dat ie er zit.

Terug
Bovenaan